Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sex med et par som jeg ble kjent med over nettet


GIGI11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan ser de ut? Hvor mye info har du om de? Hva er aldersforskjellen? Hvor mye erfaring har du med den sexen de evnt ønsker? Hvor mye seksuell erfaring har du generelt? Hva ønsker du selv?

eg har ikke noe stort info om dem og har bare sett kroppen av hun ene damen,eg har generelt lite sex erfaring og både meg og de vil bare ha et ligg...

DE spurte meg om å sende den et bilde av meg selv men eg sa at de skulle sende et mer detaljert bilde av dem selv først

Lenke til kommentar

 

 

Høres sketchy ut.

Så anbefaler du eller ikke?
Å møte et tilfeldig par på et hotellrom, hvor du kun har sett et påstått bilde av dama? UHm. Det høres ut som en spektakulært dårlig idé.

Ok takk for godt svar .

får se om eg får bedre kontakt med paret før vi møtes

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

synes det høres rart ut at de vil ha med en 18 år gammel gutt, samtidig som de ikke sender skikkelig bilder

krev skikkelige bilder av begge og eventuelt se de på cam før du møter de iallefall

Lenke til kommentar

synes det høres rart ut at de vil ha med en 18 år gammel gutt, samtidig som de ikke sender skikkelig bilder

krev skikkelige bilder av begge og eventuelt se de på cam før du møter de iallefall

det står i cupido profilen deres at de vil ha en ung gutt eller et par som de kan ha sex med...

De bor i Oslo og sier de skal komme her i Bergen fordi de skal ha sånn helgeferie og da kunne vi møtes...

Ja eg må nesten snakke med de gjennom Skype først...

Lenke til kommentar

Derfor jeg stilte alle spørsmålene han stilte. At han ikke kan svare på de flaste av de er et ganske så greit faresignal... Hadde holdt meg unna for å si det slik, som 18år gammel gutt så er det ganske så stor sannsynlighet at de er svært mye mer dominerende i senga enn deg

.

Ja men Eg har liksom ganske lyst
Lenke til kommentar

For all del skal de small penis humiliate deg, så er kanskje lurt å spørre hva de er into først

Damen sier at hun vil bli knult av en ung mann mens mannen ser på og han kommer innpå etter at jeg blir ferdig...hun sier han er heterofil og kommer ikke til å røre meg

Lenke til kommentar

Inni helvette for en dårlig idé. Det der høres ut som et perfekt oppsett for å bli rana, voldtatt og/eller kidnappa. Gjerne med denne typen i spissen - som dingler med "dama" si for å lokke deg inn i det.

 

Har bestemt meg for å ikke å gå, så holder meg unna dem
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...