Gå til innhold

[Løst] SwiftKey uten æøå, hvordan få de tilbake


Jod-R

Anbefalte innlegg

Har fått ny telefon og når jeg lastet ned SwiftKey så var ikke æøå på tastaturet. Noen som vet hvordan jeg skal få de tilbake. Før jeg byttet så hadde jeg engelsk og norsk og jeg kunne lett velge mellom de med space tasten og jeg kan heller ikke finne det tilbake, noen som vet hvordan jeg kan få det tilbake også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...

Åpne Swiftkey-innstillingene og last ned/velg norsk.

Jeg har samme problem nå  med en xperia Z3+   Har installert norsk og valgt  dette.  Har samme på gml  xperia z - - ser ingen forskjeller på innstillinger.  

[På support swiftkey står det nå at  det  er "no smart space" for norsk  (altså å kunne bruke space for å velge mellom forskjellige tastaturer - - som jeg har testet fungerer med nedlastet gresk layout ... ) ]

Lenke til kommentar

 

Åpne Swiftkey-innstillingene og last ned/velg norsk.

Jeg har samme problem nå  med en xperia Z3+   Har installert norsk og valgt  dette.  Har samme på gml  xperia z - - ser ingen forskjeller på innstillinger.  

[På support swiftkey står det nå at  det  er "no smart space" for norsk  (altså å kunne bruke space for å velge mellom forskjellige tastaturer - - som jeg har testet fungerer med nedlastet gresk layout ... ) ]

 

 

 

Problem løst.  Leting på FAQ  hos Swiftkey  - under "languages" er  det lille "keyboard-merket"  faktisk en link til en sub-meny med valg for  qwerty, azerty, dvorak og endel andre layouts.... Var ikke egentlig veldig intuitivt, burde vært en annen farge, i det minste - trodde dette bare var en del av "informasjonsteksten" ...   Vel, kanskje noen andre kan finne dette svaret her også da, som kommer opp i samme problem ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...