Gå til innhold

Reklame film på youtube?


abc234

Anbefalte innlegg

Hei.
Jobber med å starte opp mitt eget firma. men er som alle andre avhengig av å markedsføre meg selv for at dette skal funke.

Lurer derfor på¨å prøve Video annonser via youtube.
tenkte da på å få laget en animert annonse.

Mitt spørsmål er da som følger. Hva skal til for at du ser en hel eller mer en 5 sek av annonsen på youtube?

Min tanker så langt.:

Ville det være om vi startet med en biltur der vi viste "kjente landemerker som bygg/butikker" i mitt området/nedslags felt??

Eller har du noen tips?

Vi snakker her om "lokal annonsering".



Endret av abc234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skipper 99 av 100 youtube annonser rett og slett fordi de ikke er relevante for meg. Dette er en veldig grei løsning fordi du som annonsør ikke blir mislikt fordi man blir tvunget til å se noe som ikke har appell der og da. Evelen! har et veldig bra poeng. Du må få fram poenget raskt og gi folk muligheten til å finne ut mer på websiden din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si meg enig i de tidligere svarene, men jeg kan formulere meg med egne ord:

Jeg skipper de aller, aller fleste reklamer, da de er en avsporing fra det jeg egentlig vil (se på videoen), men det har hendt at en reklame har vært så opp i ansiktet mitt at jeg må se hva den er for. Nå vet jeg heller ikke helt hva du reklamerer for, men reklames prioritet er jo å skape behov, så jeg syns du bør vekke interesse tidlig i filmen!

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...