Gå til innhold

Skall søke ny jobb


Anbefalte innlegg

Er nødt til å finne meg en ny jobb pga. skall flytte inn hos kjæresten.

Hun bor 1 time unna meg og jeg synes det blir langt å pendle 1 time en vei til jobb hver dag.

Men det som er at jeg likker denne jobben jeg har nå, og jeg vet at bedriften kommer til å slite hvis jeg slutter i jobben (jeg får dårlig samvittighet av det :( )

 

Jeg har en lærling som jeg hadde håpet kunne overta min stilling, men han er dessverre ikke egnet til stillingen.

 

Ville bare høre om dere har noen erfaringer med å bytte jobb? Har hatt mange jobber før, men har ikke hatt samme følelser fra jobbene.

Må si jeg har god kontakt med avd. ledern min, og har tenkt å spørre han om han vill være min referanse. Er det dumt?

 

Hva har dere følt av å slutte i en jobb dere liker veldig godt?
Skall jeg si i fra at jeg kommer til å bytte jobb? Eller skall jeg har kortene tett inn til meg?

Synes hele situasjon er ukomfortabel....


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nødt til å finne meg en ny jobb pga. skall flytte inn hos kjæresten.

 

Hun bor 1 time unna meg og jeg synes det blir langt å pendle 1 time en vei til jobb hver dag.

 

Men det som er at jeg likker denne jobben jeg har nå, og jeg vet at bedriften kommer til å slite hvis jeg slutter i jobben (jeg får dårlig samvittighet av det :( )

 

Jeg har en lærling som jeg hadde håpet kunne overta min stilling, men han er dessverre ikke egnet til stillingen.

 

Ville bare høre om dere har noen erfaringer med å bytte jobb? Har hatt mange jobber før, men har ikke hatt samme følelser fra jobbene.

 

Må si jeg har god kontakt med avd. ledern min, og har tenkt å spørre han om han vill være min referanse. Er det dumt?

 

Hva har dere følt av å slutte i en jobb dere liker veldig godt?

Skall jeg si i fra at jeg kommer til å bytte jobb? Eller skall jeg har kortene tett inn til meg?

 

Synes hele situasjon er ukomfortabel....

 

 

 

 

Snakk med din leder, ha åpne kort. Det er litt ubehagelig men vill svare seg til slutt. Kanskje kommer dere frem til en ordning der du kan få ett lønnstillegg for å dekke utgiftene dine ift reisetiden du får? Diskuter mulighetene med han, trenger de deg så sårt kommer de nok til å fremme flere forslag slik at du kan bli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...