Delvis Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Er det noe sted bare outllook express kan lastes ned (nyeste versjon) uten at hele IE må med? Problemet er at installsjonen ikke får startet slik at OE kan velges fordi IE er den nyeste fra før. Men OE er gamlere så derfor skulle det gå å inst. den Men det er hvordan få tak i bare den.
agvg Skrevet 29. oktober 2003 Skrevet 29. oktober 2003 fra før. Men OE er gamlere så derfor skulle det gå å inst. den Men det er hvordan få tak i bare den. Du skal da kunne få innstallert den i windowsupdate.
Delvis Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Skrevet 29. oktober 2003 fra før. Men OE er gamlere så derfor skulle det gå å inst. den Men det er hvordan få tak i bare den. Du skal da kunne få innstallert den i windowsupdate. Får det ikke med winowsupdate. Problemet er at OE plutselig er blitt voldsom treg å starte opp. Det henger i ca 1 og et halvt minutt før den er klar, finner ikke ut hva som gjør det, men regnet med det ville fikse det å innstallere det på nytt. Men da må du få opp den menyen der du kan velge bare OE, men det blir altså avbrutt før det kommer så langt fordi IE er nyeste. Må vel avinstallere IE manuelt først regner jeg med?
Delvis Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Skrevet 29. oktober 2003 Avinstallere IE? Ja..? Da kan jo både den OG outlook express innstalleres på nytt og forhåpenligvis løse problemet. Hvis du har et bedre forslag er jeg jo veldig intressert i det har jo brent alt nøvendig og kan selvfølgelig gjennopprette og innstallere på nytt, men det er en fare for at det blir skjæring (nyttet ikke å bare inst. windows) Ps. hvis dette blir dobbel-posting er det fordi det visst var et problem med siden et øyeblikk her
oleredv Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Hei.... Har akkurat samme problem som deg! Etter å ha installert nye oppdateringar tidlegare i veka vart outlook express utrulig treig. Har fjerna installeringane, men det hjelper ikkje. Så eg fann denne til korleis ein kan få fjerna kun outlook express og lagt denne inn igjen. Driv på og skal teste dette sjøl no, så utfallet er uvisst!
southhome Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Hei , jeg har hatt samme problem. Løste det ved å gå inn i kontrollpanel/brukerkontoer og fjernet kontoen Asp.Net Mashine A ... :-)
oleredv Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Kan berre melde om at forslaget på linken eg la ved ovanfor ikkje hjalp for mitt vedkommande. Synd at ikkje forslaget ditt southhome kom litt før! Enda med at eg ghosta inn en backup som var ei veke gammal, og det hjalp i allefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå