Gå til innhold

Kjøp billige spill ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror du skulle sjekke retningslinjene før du bestemte deg for og lage denne tråden:

  • Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent.
  • Ifølge hva jeg har funne ut er ikke dette lovlig!
Lenke til kommentar

 

Jeg tror du skulle sjekke retningslinjene før du bestemte deg for og lage denne tråden:

  • Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent.
  • Ifølge hva jeg har funne ut er ikke dette lovlig!

 

Hvordan er det ikke lov å kjøpe en hel masse spillnøkkler for å få dem billigere ?

Lenke til kommentar

DGXTech 1 point

8 minutes ago

Um, no. The sites you mentioned do not get discounts from Steam or Origin. They're not affiliated with Steam, Origin or any publishers or developers. They get their keys in various shady methods. They sell bundle keys, keys from regions where prices are lower, keys from retail copies and even STOLEN KEYS!!!!!!

 

[–]sfg98[S] 1 point

2 minutes ago

You say so, because when i asked them how many they buy at a time, they simply refused to talk about it, now i understand why.

 

If u dont belive me lets say what the moderator has to say! ;)

Det sier seg sjøl at slikt som dette ikke er lovlig!

Endret av Heinza7
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...