Gå til innhold

Hvilke strømforsyning burde jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Hvis du leser post #2 så ser du at det var CS 550M jeg foreslo der. Jeg har heller ikke nektet for at Seasonic'en kan være et bedre valg. Støymessig (lyd) er RM 650 tildels meget god. Det er språkbruken jeg finner høyst unyansert; møkk, dårlig, laveste hylle etc. Du kan finne langt dårligere komponenter enn det er i denne PSU'en. Kvaliteten er grei. Det finnes dårligere og det finnes bedre. De fleste pc leverandører leverer sine maskiner med dårligere PSU'er enn denne.

 

 

Og som du sikkert forstår så er språkbruken såpass at det bør være soleklart at dette er min personlige mening. Og jeg baserer den ikke kun på et par tester men også feks det som sies på Newegg om den og en del andre forum.

Corsair har vært et såpass annerkjent merke at de bør absolutt ikke tulle så mye som dem gjør med strømforsyningene sine, de har jo tross alt gjentatte ganger endret revisjon på mange av dem og byttet ut mange av komponentene med dårligere komponenter i noen tilfeller ( billigere caps).

 

RM 650 er en strømforsyning som trolig virker bra om alt klaffer , men sannsynligheten for at noe skal gå langt med denne er større enn med andre valg og da bør man definitivt kjøpe noe bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...