Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her er en liten tutorial om hvordan bli med på hwbot og for dere som vil bli med i OC Team Norway.

 

Man logger seg på hwbot og registrerer seg, det er rett fram.

Så kan dere se på bildet under hvordan man enkelt kan bli med i OC Team Norway

 

http://hwbot.org/

 

Etter registrering,klikk på "My Account"

BUqhxZk.jpg

1. Pass på at du har riktig Land (Norge)
2. Klikk på trekanten å scroll deg ned til OC Team Norway
3. Huk av her hvis du ikke vil at din score skal gi poeng,eller du ikke vil være med på rankingen.
4. Hust å trykk "save" hvis du forandrer på noe

 

Husk å lese om hvordan man laster opp din score, vanligvis kreves et cpuz bilde av cpu og minne sammen med benchmarken, og i noen tilfelle en link til verifisering av din score.

Les dere fram, eller spør hvis dere lurer på noe.

 

Registreringslink nye medlemmer:

http://hwbot.org/profile/register/oc_team_norway/

 

MVH

 

John

Endret av Nassuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vi også gjorde før et par ganger for for å kickstarte folk og komme igang var, vi lagde små konkuranser.

Eksempel, hvem får beste score i superpi 1M på 4ghz. (realistiske konkuranser som de fleste kunne være med på)

 

Noen ganger vanket det heder og ære,andre ganger små premier.

Jeg er villig til å donere litt småsnaks (minnebrikker ol.) for å få igang folk.

Lek og konkuranse er morro, og noen ganger kan en liten "gulrot" være det som gjør at folk blir med.

 

Følg med :)

Endret av Nassuz
Lenke til kommentar

Sant det, savner gamle overklokking.no jeg også. Men det er ting en ikke kan styre her i livet,og da er valget, vil en fortsatt være med å gjøre et forsøk,eller vil en si "fy fan" og gå en annen vei.

 

Var mange som gikk en annen vei,eller bare bytta beite.

Meg også inkludert,surra endel rundt på extremesystems og overclock.net, før hjemlengselen tok meg tilbake. Men jeg gav meg aldri med overklokking, det ble bare litt mindre av det,og jeg var nesten usynlig på forumer ol...

 

Det er en ny generasjon her i dag som jeg er nysjerrig på, jeg har lyst å se hva som kan gjøres,hva som bor i folk.

Ettersom jeg har holdt på med dette siden før 2004 og fortsatt er sulten så vil jeg gjøre dette "eksprimentet" her på diskusjon.no nå.

 

Mange av dere "gamlekara" er jo fortsatt her,og jeg er en sånn evig optimist,som er sta som et gammelt esel hvis det er noe jeg bestemmer meg for.

 

Er rimelig dødt her om dagen på overklokkingsdelen, synd...men da må man gjøre noe med det.

 

Så,nå snakker vi om det... vi er igang :)

Lenke til kommentar

Det begynner å bli en stund siden jeg og Fluesopp hadde jule OC konkuranse, så det er vel på tide nå!

Hørt noe fra soppen i det siste forresten? Har ikke sett eller hørt noe fra han på evigheter. Annet enn når han en gang ca. annehver måned deler en lenke fra tattoo-artisten sin på facebook.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...