Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan man ha en kjønnssykdom som ikke blir lagt merke til?


Anbefalte innlegg

Før jeg kommer med spørsmålet mitt kan det være en fordel å fortelle fra begynnelsen.

Jeg var i et usunt forhold for noen år tilbake, hun pulte rundt, jeg pulte rundt, hun fikk klamydia, jeg fikk klamydia. Etter en og to kurer ble det slutt, men vi hadde oss fremdeles, hvor hun en dag sa "jeg har fått klamydia igjen".

 

Jeg tok en test, negativ, fortsatte ha sex med henne mens hun hadde dette.

Sluttet ha sex med henne, 6 mnd. gikk, jeg tok nok en test denne var også negativ... Rart tenkte jeg, jeg skulle jo absolutt hatt klamydia.

 

Jeg valgte å innføre at jeg skulle ta 1 test hver sjette måned, noe jeg også har opprettholdt, bare for å være sikker.

 

Alle testene jeg har tatt siden, har vært negative og det har omtrent vært 6-7 tester siden.

 

Begynte holde på med en ny dame, hun sa til meg hun fikk klamydia. Min test var negativ. Begynte holde på med enda en ny dame, hun fikk klamydia... Trenger vel ikke nevne at min test er negativ (og denne gangen tok jeg 2!!).

 

Jeg har nå gjennomgått en klamydia-kur, men begynner å kjenne at dette tærer på meg. Jeg skulle absolutt hatt denne sykdommen, men begynner nå å fantasere om dette kanskje har mutert i meg og blitt til noe annet etc.

Har idag ringt laben, hvor testene har blitt sendt og disse har ingen svar på noenting.

 

Så spørsmålet mitt er vel egentlig: Har noen svar på hva pøken er det som foregår??


Anonymous poster hash: 7f062...51d



Anonymous poster hash: 7f062...51d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde fått tatt en ordentlig sjekk og ikke bare for klamydia hvis jeg var deg.

Og hvis du får negativ test på dette også så er det ikke deg det er noe feil med. Ta kontakt med legen din og fortell hvordan ting har utartet seg.

 

Har du noen symptomer? Og bruk kondom!!

Lenke til kommentar

Jeg hadde fått tatt en ordentlig sjekk og ikke bare for klamydia hvis jeg var deg.

Og hvis du får negativ test på dette også så er det ikke deg det er noe feil med. Ta kontakt med legen din og fortell hvordan ting har utartet seg.

 

Har du noen symptomer? Og bruk kondom!!

 

Tar jo en ordentlig sjekk hver gang, en slik stål-Q-tips som man roter med nede i urinrøret!

Har også tatt urinprøver. Fasiten av disse 2 burde bli positivt!

 

Jeg lurer på om det er noe galt med enten legen min, eller transport-metoden fra A til B.. Er masse spørsmål som farer i hodet mitt for å si det slik.

 

Teknisk sett kan jeg ha hatt klamydia i 3-4 år, og derme er det jo en sjanse for at jeg er steril.

 

Har ingen symptomer. Bruker alltids kondom i børjan til jeg blir trygg på mine partnere. Kan jo ikke være tilfelle at alle har vært uro med meg, da alle har gått klin kokos hver gang!

Anonymous poster hash: 7f062...51d

 

Anonymous poster hash: 7f062...51d

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde fått tatt en ordentlig sjekk og ikke bare for klamydia hvis jeg var deg.

Og hvis du får negativ test på dette også så er det ikke deg det er noe feil med. Ta kontakt med legen din og fortell hvordan ting har utartet seg.

 

Har du noen symptomer? Og bruk kondom!!

 

Tar jo en ordentlig sjekk hver gang, en slik stål-Q-tips som man roter med nede i urinrøret!

Har også tatt urinprøver. Fasiten av disse 2 burde bli positivt!

 

Jeg lurer på om det er noe galt med enten legen min, eller transport-metoden fra A til B.. Er masse spørsmål som farer i hodet mitt for å si det slik.

 

Teknisk sett kan jeg ha hatt klamydia i 3-4 år, og derme er det jo en sjanse for at jeg er steril.

 

Har ingen symptomer. Bruker alltids kondom i børjan til jeg blir trygg på mine partnere. Kan jo ikke være tilfelle at alle har vært uro med meg, da alle har gått klin kokos hver gang!

Anonymous poster hash: 7f062...51d

 

Altså nå snakker jeg om en utvidet blodprøve, for å se at det ikke er noe annet feil. Ikke klamydia men muligens noe annet.

 

Altså, jeg aner ikke hva jeg skal råde deg til. Enten så har du det "latent" i kroppen eller så er det noe feil med de prøvene legen din tar.

 

Hos jenter vet jeg at gonore og klamydia kan utarte seg likt. Jeg har ikke hatt det selv, men har hatt ei venninne med det. Men hvis de har gått til legen og det er klamydia så er det jo klamydia. Det er jo en infeksjon i kroppen. Det skal jo vises godt på prøver at det er det og ikke gonore.

 

Jeg hadde dratt til legen om jeg var deg. Få sjekka alt. Og hvis det ikke er noe feil, så er det ikke noe feil.

 

Posta uten å ha fullført det jeg skrev. Er det mulig..

Endret av Freidig
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...