Gjest member-296438 Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 Finally home.... Bildet er fjernet.
Roar Kneppen Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 Tittelen rettferdiggjør at hun er fotografert bakfra i retning fra fotografen og ut av bildet mot høyre.. Tittelen treffer fint det bildet gir inntrykk av at det kanskje er slitsomt for henne å gå bare en liten tur i butikken slik jeg også kjenner det. Roar
Jan Høydal Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 Ja, som de andre kommenterer - flott fanget hverdagssituasjon. Får meg til å tenke på hvor flott det er å ha en lokal kjøpmann innen kort rekkevidde å forholde seg til. mvh Jan
Ovidia2 Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 Herlig beskrivelse av akkurat dette uttrykket. godt fanget! Hilsen Tove
Gjest member-296438 Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 Takker for flotte kommentarer:-) Har latt meg fascinere av gamle folk som har slitt et helt liv. De har samtidig en beundringsverdig stolthet. Det er noe med den roen og sindigheten de har. Nå sist jeg var på Kreta, prøvde jeg og få noen bilder av disse gamle greske ortodokse damene i sort, som med sitt grå hår mot det sorte, er virkelig fascinerende med sin utstråling. Lykkes dessverre dårlig denne gang, men skal garantert tilbake. De eldre herrer med sin prydfulle mustasjer og stolte åsyn, var og vanskelig og få tatt denne gang. Snakket en stund med en hyggelig kar av denne sorten, men bilder ville han ikke skulle bli tatt. I respekt og en høflig tone, ble dette selvfølgelig respektert. Men neste gang får jeg ha med en form for bestikkelse eller gave, så kanskje......
Birger Mulvik Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 Et talende bilde med god eksponering og fin komposisjon. !
Anbefalte innlegg