Gå til innhold

Hjelp til valg mellom PC'er


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg laget en tråd her om dagen i forhold til valg av ny pc kjøp, jeg vurderer akkurat nå mellom 2 datamaskiner: http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-15---16-tom/asus-x550lc-xo333h/205922.3003/

 

http://www.netonnet.no/art/data/laptop/varemerker/lenovo/lenovo-g50-70/206870.6055/

 

Selv lener jeg meg mot Asusen, men av det jeg har hørt så har Lenovo et veldig godt rykte, mens jeg kjenner noen som sverger fra Asus intenst. Med min begrensede dataforståelse så ser Asusen hakket bedre ut.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Asusen har bedre prossesor og gpu noe som gjør den enda bedre i spill og eventuelt andre krevende oppgaver. Så ville nok selv gått for Asusen men kommer no helt ann på ossen du skal og krever og bruke den til. Men velger du asusen har du uansett godt for et veldig godt og fremtidsrettet valg! :) Men om du har begrenset økonomi eller gjerne vil spare 1000 lapp og litt mer kraft ikke er så nøyere kan du jo gå for lenovaen nok like god bare litt bedre specs på den Asusen. Alt i alt du velger ikke jeg! :) Om jeg skulle hatt en pc hadde det frista med Asusen men hadde jeg ville spart litt hadde jeg lett godt for Lenovaen for den er jo god den også, i spill og litt krevende oppgaver. Greia med I7 mer oppgradert en i5 og samme med skjermkortet. Men i5 og det skjermkortet på lenovaen er fortsatt bra men ikke best om du ser!

Men liker du også veldig godt og ta det beste ut av gaming og krevende oppgaver og har penger til det er jo Asusen et godt valg eller Lenoaven for mindre pris og fortsatt godt med ytelse. Lykke til uansett! ;)

EDIT: Redigert!

Endret av Heinza7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...