Gå til innhold

skole pc nedlasting

Larvin

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Har fått ny skole pc og har lyst til å laste ned no greier, tingen med skole pc er at det er mange sperrer og greier og det vises når jeg prøver å laste ned ting. Problemet oppstår når jeg først har startet nedlasting og jeg trenger godkjenning til å laste ned, man trenger da altså å være høyere "rang" for å laste ned..

Noen måte å unngå det å trenge godkjenning eller noen annen måte å fikse dette på

på bildet ser man der problemet oppstår

takk for svar.

(prøver å laste ned Hearthstone for de som lurte)

post-297004-0-48549000-1411681431_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en domene maskin det der så du kommer deg ikke lett forbi den.

Er de smart så er det passord på bios og usb/dvd boot deaktivert sånn at du ikke kan resette det lokale admin passordet med visse verktøy.

Du har bedre ting å gjøre på videregående enn å sitte å spille uansett, men maskinene har begrensede rettigheter for å beskytte maskinen fra deg som sparer IT avdelingen masse tid innen feilsøking og virus/malware opprydding.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk skal komme med utsagn som at "det er skole-pc for en grunn". Det er mange som ikke har noen annen PC, og da er det ufattelig kjipt å sitte med en PC du ikke kan innstallere noe på.

TS: Du kommer deg nok unna denne. Du kan jo prøve å godsnakke IT-avdelingen, men de har nok en policy angående dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...