Coffey Skrevet 25. september 2014 Skrevet 25. september 2014 Jeg bryr meg rett og slett overhodet ikke om esport, og så mye av innholdet på forsiden deres i dag er om nettopp dette. Jeg har etterspurt dette før, og jeg gjør det nå igjen: Kan dere værsåsnill innføre et sorteringssystem som lar meg luke bort disse artiklene? Det er nesten så jeg ikke går innom forsiden deres lenger, fordi det er så vanskelig å finne frem til de artiklene som for meg er relevante. 2
TST Skrevet 29. september 2014 Skrevet 29. september 2014 Hei, Vi forstår at man av ulike grunner ikke er interessert i alt som skjer på Gamer.no, men vi kommer dessverre ikke til å gjøre det mulig å filtrere vekk gitt innhold på forsiden vår. I stedet skal vi forsøke å merke artikler bedre, slik at leseren enklere kan se hva som er av faktisk interesse. Slik merking vil også føre til flere seksjoner man kan besøke for å kun få relevant innhold for din interesse. For eksempel en egen seksjon for eventyrspill, eller en egen kun for PlayStation-spill. Vi vet ikke når det kommer på plass, det kan ta en stund da det er mange andre prosjekter som prioriteres høyere i Tek-nettverket akkurat nå. Samtidig jobber vi også med en løsning der du kan varsles/abonnere på nyheter om spill, sjangre og plattformer du følger med på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå