Gå til innhold

The Big Bang Theory - Hahahahaha... not


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele greia blir jo ødelagt av all mutinga.

Blir ikke morsomt om jeg ikke hører en laugh track. Hvordan skal jeg ellers vite hva som er morsomt :O

"Confused"

 

Hehe neida. Sikkert noen serier som har slikt som er gøy å se på :)

Men serien er så stereotypisk. Eneste de trenger nå er en fyr i skinnjakke som tar lunsjpengene deres eller noe :p

Endret av Fjell
Lenke til kommentar

 

Hele greia blir jo ødelagt av all mutinga.

Blir ikke morsomt om jeg ikke hører en laugh track. Hvordan skal jeg ellers vite hva som er morsomt :O

"Confused"

 

Ikke det jeg mener, jeg har null problemer med å se på komiserier uten latter, The Office for eksempel.

Problemet med eksempelet over her er jo at man hører at det blir mutet, for eksempel ved at man ikke hører helt starten eller slutten på setningene. Da blir det selvfølgelig et irritasjonsmoment og i hvert fall ikke noe morsomt.

 

Når det er sagt synes jeg TBBT begynner å handle litt for mye om kjæresteforhold. Mangler bare en baby nå.

Lenke til kommentar

Et stort problem er at enkelte prøvekjører først ti episoder, og går det bra får serien automatisk 90 (!) episoder. Anger Managment er et eksempel på dette. Det har ingenting å si om serien er gørrkjedelig etter elleve episoder, resten av episodene er allerede kjøpt og betalt.

 

Tror TBBT lider av mye av det samme. I stedet for å se på seertall over tid kjøpte de flere sesonger på en gang.Det gir de som lager serien ganske mye frihet, men det gjør også at de ikke trenger å ta noen sjanser. De får jo betalt for å lage flere sesonger uansett, og kan kjøre den samme, trygge linjen de har gjort hele tiden. Legg også merke til at dette skjedde først etter at Amy dukket opp, og serien begynte å bli vannet ut og ble en helt standard sitcom uten nerdene og alt som gjorde TBBT bra i første omgang. Når selv Howard ble gift og Sheldon fikk seg dame, sier det seg selv at noe er helt på trynet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En sitcom basert på hverdagslivet til nerder er en god ide, men dessverre så er ikke det hva TBBT er. Det er et helt standard kjærlighetsdrama ala alle andre sitcoms der ute med en og annen Star Wars-referanse kastet inn for å vise hvor nerdete karakterene liksom skal være. Sheldon skal være seriens nerdealibi, men han fremstår lite troverdig og mest som en karikatur av en nerd, og selv han blir en del av kjærlighetsdramaet etterhvert.

 

Jeg skulle gjerne sett en mer realistisk nerdesitcom der karakterene ikke er universalgenier, men bare noen keitete gutter med så snevre og ensidige interesser at det er vanskelig for dem å lykkes på skolen, å få jobb eller møte det motsatte kjønn, og som bor hjemme hos foreldrene til tross for at de nærmer seg 30. Det minner mer om de nerdene jeg kjenner til.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne sett en mer realistisk nerdesitcom der karakterene ikke er universalgenier, men bare noen keitete gutter med så snevre og ensidige interesser at det er vanskelig for dem å lykkes på skolen, å få jobb eller møte det motsatte kjønn, og som bor hjemme hos foreldrene til tross for at de nærmer seg 30. Det minner mer om de nerdene jeg kjenner til.

Vi hadde en sånn serie allerede. En av favorittseriene mine noensinne, og de presterte å aldri skli ut og bli "normale". Det var heller tvert imot. :p

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...