Gå til innhold

Advarsel om PayPal


Dabola

Anbefalte innlegg

Ikkje stol på PayPal's garanti.

 

Bestilte nokre batteri og ein lader i månadsskiftet Mai/Juni. Fekk ikkje leveransen men las tilfeldig på nettet om andre som opplevde veldig lang leveringstid på batterier fordi dei no må sendast pr båt; http://www.dinside.no/930200/er-det-trygt-aa-handle-fra-dealextreme

Tenkte i Juli at eg får vente til eg kjem attende frå ferie. No i August sendte eg melding til Selger - via Paypal - men ikkje noko svar. Etter dette også klage til Paypal.

 

Der oppmoda eg PAYPAL og Ebay om å kontakte selger - som hadde epost: [email protected]

 

Oppmoda om å få svar til mi epost adresse. Fyst i dag, når eg igjen logga inn, finn eg svaret:

 

"Status

This dispute closed because it was opened for more than 45 days after the transaction date or did not meet other filing criteria."

 

Konklusjon: For dei 10-20 % av leveransane som tek over 6 veker eller ikkje kjem fram i det heile tatt har PayPal sin GARANTI ikkje betydning. Klager du

må du oppgi ordre-nr. Det har ein dato. Er 46 dager gått, og det er ikkje lang tid, så skal du ikkje rekne med å få pengane attende.

 

Prøv berre å sende epost til Selger. Han svarer ikkje. På Ebay hadde han høgaste karakter. "Reliable". Mon tru om ikkje Ebay og PayPal får ein del av denne svindelen...

Endret av Dabola
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...