Gå til innhold

Noen som blir med å spille destiny?

W1ll1eTheP1mp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke zoom når du skyter, fyr av fra hofta. Så har du trekkern klar hele tiden, det vil si at du holder skyteknappen inne til det neste går av helt du har et target.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som er med på weekly heroic nå? Letteste nivået er helt greit for meg, må bare ha en pga exotic quest.

Psn er SasoriKishi.

Skrevet (endret)

Hvilket level kjører du? For det jeg vil enda mer enn å få exotic ferdig er å ikke være en byrde for andre. Og jeg er kun 27, samt ikke erfaren med heroics.

Endret av Slai
Skrevet

Kult, jeg jobber mandag så mellom ni og ut kan ikke jeg, men hvis du skal kjøre søndag gjerne si fra =) . Hadde satt veldig pris på det.

Skrevet

Takk for run, blir digg å sette tennene i exotic hagle. Har hatt mye flaks i det siste! Exotic Machine gun, to Spear-rifler fra IB, exotic hagle, digg handcannon, osv. Good times =) .

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Noen med på VoG? Easy mode funker greit for meg. Vil egentlig bare krysse fingrene og håpe på en the last word eller hawkmoon... Større sjanse der enn å kjøre strikes og crucible om og om igjen.

Ikke vært der før, men villig til å lære =p .

Evt heroics.

Endret av Slai
Skrevet

Noen med på VoG? Easy mode funker greit for meg. Vil egentlig bare krysse fingrene og håpe på en the last word eller hawkmoon... Større sjanse der enn å kjøre strikes og crucible om og om igjen.

Ikke vært der før, men villig til å lære =p .

Evt heroics.

Kjører du hard mode får du dobbelt drop så sjansene for å få noe sweet øker litt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...