Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste spilt mye Coop, noe jeg liker, men skjeldent har gjort de siste årene. men har gått mye i Ready or not, men de siste dagene også Six Days in Fallujah 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så ofte jeg spiller sikkelige VR spill, går for det meste i flight sims eller UEVR injected spill.

Men tenkte jeg skulle prøve et ekte VR spill til forandring, Arken Age, har fått god kritikk, jeg er ikke super fan av art stylen, og historien virker teit, men har bra om enkel gameplay, ganske krevende combat som du må følge med på hele tiden. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er blitt immun for lenge siden 😊

Verdt det! Det er den kuleste spillteknologien noensinne etter min mening. Og shit som jeg gleder meg til nye headsett! Fremtiden er lovende! 😎

Arken Age så jo fett ut! Minner meg litt om Stormland:

Endret av Enceladus
Skrevet
2 hours ago, Shoxx said:

Blir så innmari dårlig av ALL form for VR,at den delen av gaming har jeg lagt på hylla for godt. 

Det er veldig få, men noen som aldri kommer over vr syken. Men det er sjeldent. Spill 10 til 15 minutter hver eller anhver dag. Da vil de fleste komme over vr syken. Jeg spiller ofte titalls timer VR hver uke. Og det er få ikke VR spill jeg har noen interesse for.

Skrevet
2 hours ago, Enceladus said:

Jeg er blitt immun for lenge siden 😊

Verdt det! Det er den kuleste spillteknologien noensinne etter min mening. Og shit som jeg gleder meg til nye headsett! Fremtiden er lovende! 😎

Arken Age så jo fett ut! Minner meg litt om Stormland:

Det har mye for seg. Brukte nesten en time på tutorialen. Du har mele våpen. Heavy gun, light gun, og alt kan oppgraderes og justeres (inkludert male de i de fargene du vil) du har picks som du kan bruke til å klatre på ting(og knuse kasser for å få loot) 

Det har litt sånn open world syndrom, der du må sammle mange forskjellige typer resourcer. Du har generisk energi som du kan få fra mange kilder. Det brukes til ammo og energi til mele. Så har du div ting til oppgraderinger, så har du sånne "samle dette for div bonuser) 

Det fine med vr er jo at alt er relativt logisk og selvforklarende. Er ikke en million knapper og huske. Som jeg mener er en av fordelene med vr. Er ikke som i store open world spill der du har glemt alt om du ikke har spilt på et par måneder.

Skrevet

Noen som har tips til spill som ikke alle andre anbefaler,men som du synes er verdt å nevne? Hva sjanger spiller ingen rolle. Veldig mange av mine spill opplevelser har kommet fra tilfeldige anbefalinger fra andre. Spill jeg gjerne aldri visste eksisterte engang. 

Skrevet
13 hours ago, Shoxx said:

Noen som har tips til spill som ikke alle andre anbefaler,men som du synes er verdt å nevne? Hva sjanger spiller ingen rolle. Veldig mange av mine spill opplevelser har kommet fra tilfeldige anbefalinger fra andre. Spill jeg gjerne aldri visste eksisterte engang. 

Noita! Så gøy! Veldig lett å bli hekta på, vanskelig å legge fra seg! 

https://store.steampowered.com/app/881100/Noita/

Tror det må være favorittspillet mitt de siste årene. 

• Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...