Gå til innhold

spøker det?


Anbefalte innlegg

Har aldri trodd noe særlig på overnaturlige ting. Men i det siste har jeg opplevd noen rare ting. Har et anneks på eiendommen som jeg går til når jeg har vært litt for mye oppå dama. Der kan jeg sitte i fred og se på tv eller høre på musikk. Men i det siste så har det ikke virket helt ut som jeg har fått være i fred. Flere ganger som jeg har hatt på musikk eller lyd på tv'n så har jeg hørt at det banker på vinduene eller at dørhåndtaket går ned. Dørhåndtaket har også blitt stående nede. Har fortet meg ut men ingen der. Det er også en rar stemning i annekset. Noen andre som har opplevd noe lignende? Noen som har teorier på hva det kan være? Det er garantert ikke andre mennesker som gjør det. Ikke dama eller kompiser som kødder med meg. Det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta et bilbatteri, og koble det til dørhåndtaket med startkabler, så finner du fort ut om det er en (levende) person som drar i dørhåndtaket.Eller eventuelt bare bytte ut dørhåndtaket med et nytt et, som ikke har blitt løst av alderdom.

En felle er ikke dumt for å utelukke at det er en person som gjør det. Dørhåndtaket er gammelt, men det har bare ført til at det er enda hardere å få ned.
Lenke til kommentar

Et bilbatteri vil ikke ha noen effekt, det er bare 12 volt.

 

Litt rart at slike ting ikke lar seg filme, vil det si at folk innbiller seg det, eller farer man med ren løgn?

Kan godt være at det bare er kameraet som ikke kan klare å se det, men i mange tilfeller er det løgn/innbilling, eller faktisk en løgn som er fortalt så mye at personen selv tror på det.

Endret av Kittystyle
Lenke til kommentar

Et bilbatteri vil ikke ha noen effekt, det er bare 12 volt.Litt rart at slike ting ikke lar seg filme, vil det si at folk innbiller seg det, eller farer man med ren løgn?

Det er antall ampere som er farlig i et bilbatteri. Et bilbatteri er vel faktisk farligere å få strøm av enn stikkontakten.

 

Er ganske sikker på at jeg ikke har blitt gal. Det er også en annen person som har fått oppleve det. Som sagt så er jeg ikke overtroisk, men har opplevd det jeg har opplevd.

Lenke til kommentar

Har trådstarter vurdert å se om det står noe om en vikinggravplass i eiendomspapirene?

 

HVIS du ser noe som "ikke skal sees". Du kommer aldri til å glemme det.

Hvis han ser noe som «ikke skal sees», så skal det rett ut på Youtube.

 

Et bilbatteri vil ikke ha noen effekt, det er bare 12 volt.

Min forståelse av fysikk er basert på «Hjemme alene»-filmene, så den kan være litt utdatert. Apropos min forståelse av fysikk, så er et alternativ til trådstarter, å skru av lyset utenfor døren, og legge ut masse klinkekuler. Endret av O3K
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...