Gå til innhold

Huawei slo Apple på safirglass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er du uenig? :)

 

En av dem er alt lansert, den andre er ikke lansert, så da er det vel helt riktig som artikkelen sier at de slo dem i å lansere en telefon med safir-glass før Apple..? Og den blir tilgjengelig i løpe av tredje kvartal (altså i løpe av denne måneden).

Hvem vil si er først med et produkt. De som får produktet ut til butikkene først eller de som er først til å si i fra at de skal levere et produkt ut til buikkene?
Lenke til kommentar

 

Hva er du uenig? :)

 

En av dem er alt lansert, den andre er ikke lansert, så da er det vel helt riktig som artikkelen sier at de slo dem i å lansere en telefon med safir-glass før Apple..? Og den blir tilgjengelig i løpe av tredje kvartal (altså i løpe av denne måneden).

Hvem vil si er først med et produkt. De som får produktet ut til butikkene først eller de som er først til å si i fra at de skal levere et produkt ut til buikkene?

Jeg tror jeg snakker for mange når jeg gir svaret "Who the fuck gives a shit..."

 

Håper Apple kommer med et fantastisk safir-glass som ikke bare er ripe-sikkert, men også er vanskeligere å knuse.

 

Behovet for covers på mobiler de siste årene har foregått altfor lenge allerede, det er en uting som må bort, jo fortere jo bedre.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg snakker for mange når jeg gir svaret "Who the fuck gives a shit..."

Du har da hvertfall brydd deg nok til å lese en artikkel om det og også kommentere. Når du er på diskusjon.no kan du forvente diskusjon. Hvis du ikke bryr deg lar du heller vær å lese og hvertfall kommentere.

 

Håper Apple kommer med et fantastisk safir-glass som ikke bare er ripe-sikkert, men også er vanskeligere å knuse.

 

Behovet for covers på mobiler de siste årene har foregått altfor lenge allerede, det er en uting som må bort, jo fortere jo bedre.

Behovet for covere vil alltid være der. Man klarer ikke lage et materiale som er umulig å ødelegge/ripe og samtidig mulig å masseprodusere til en billig nok penge. Poenget med covere er jo ikke at selve coverne tåler noe mer, men de koster lite å bytte ut nå/hvis de blir ødelagte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Hva er du uenig? :)

 

En av dem er alt lansert, den andre er ikke lansert, så da er det vel helt riktig som artikkelen sier at de slo dem i å lansere en telefon med safir-glass før Apple..? Og den blir tilgjengelig i løpe av tredje kvartal (altså i løpe av denne måneden).

Hvem vil si er først med et produkt. De som får produktet ut til butikkene først eller de som er først til å si i fra at de skal levere et produkt ut til buikkene?

 

Du kan velge hvem av delene, etter som de ble slått på begge.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...