Gå til innhold

Klipping og random pixel i direct3d programmer


Vial

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får noen rare 'clipping' errors når jeg kjører direct-3d og open-gl programmer som f.eks Street Legal Redline, Max Payne 2 osv. Felles for disse er at de trenger directx9 - noe skjermkortet mitt (Geforce4 Ti4200se) ikke støtter. Feilen kjennetegnes ved at det helt tilfeldig blir ødeleggelser, små prikker osv. og modeller som blir strekt langt utenom det vanlige.

 

Noen som vet om dette skyldes inkompabilitet med skjermkortet.. eller kan det være noe annet? Har ikke hatt disse feilene før.

 

Kjører selvfølgelig med DirectX 9.0b, og siste version av skjermdriveren fra Nvidia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk fikset clipping erroren ved å velge "software T&L". Men prikkene er der fortsatt. Ingen som har anelse om hva det kan være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...