Walter_S Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Natten faller på - Den blå timen Bildet er fjernet.
Gjest member-296438 Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Blåtime DeLuxe:-) Flott komp der du også har fått fargespillet fint frem. Tror jeg ville hatt litt mer luft i toppen (mere himmel), men det er en smaksak.
Walter_S Skrevet 24. august 2014 Forfatter Skrevet 24. august 2014 Blåtime DeLuxe:-) Flott komp der du også har fått fargespillet fint frem. Tror jeg ville hatt litt mer luft i toppen (mere himmel), men det er en smaksak. Takk for kommentar, Pentaxen! Har etterkommet ønsket om høyere himmel i versjon 2 - du har et godt poeng der... Mvh, Walter
Walter_S Skrevet 24. august 2014 Forfatter Skrevet 24. august 2014 Balansert og fin komp! Fine blåtoner! Liker! Takk for vennlige ord i kommentaren, smort1! :o) Mvh, Walter
Gjest member-296438 Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Blåtime DeLuxe:-) Flott komp der du også har fått fargespillet fint frem. Tror jeg ville hatt litt mer luft i toppen (mere himmel), men det er en smaksak. Takk for kommentar, Pentaxen!Har etterkommet ønsket om høyere himmel i versjon 2 - du har et godt poeng der... Mvh, Walter Nå ble det bare enda bedre, etter min mening:-)
Anbefalte innlegg