Gå til innhold

Hvordan behandler man BIN-filer?


Hazelhart

Anbefalte innlegg

Jeg skal laste ned en programvare som er i en BIN-fil, men jeg har ikke peiling på filer og hvordan jeg skal laste ned BIN-filen eller åpne den eller installere den, eller hva det enn nå er som må gjøres.

 

Programvaren lastes ned automatisk gjennom Winrar, jeg vet ikke om det har noe å si, og så ekstrakter jeg den til en mappe, og der vises den som en VLC mediafil. Når jeg åpner den, kommer det opp en feilmelding som sier "Ingen passende dekodermodul:

VLC støtter ikke lyd/videoformatet «undf». Dessverre kan ikke dette problemet løses."

Jeg har lastet ned prøveversjonen av Daemon Tools, som anbefalt, men jeg kommer ingen vei med det. Har prøvd å åpne filen, men kun feilmelding med noen numre dukket opp...

 

Om det hjelper, her er linken til programvaren: http://www.r4i-sdhc.com/Upgrade.asp

 

 

 

post-293705-0-78467400-1408846515_thumb.jpg

post-293705-0-97041900-1408846518_thumb.jpg

post-293705-0-23720500-1408846522_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en firmware-fil, det er ikke meningen du skal åpne filen, ivertfall ikke med VLC. Nå kjenner jeg ikke til det programmet/dongelen, men regner med den har en form for firmware-update du kan kjøre?

 

Jeg leste at folk sa VLC kunne brukes... Det viste seg at jeg ikke skulle gjøre noe utover det enn å laste ned filen, så problemet ser ut til å være løst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...