Gå til innhold

The Gathering 2015: The Future is Back - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn der hardcore dataparty-greier er jeg ferdig med, ass. Jeg har blitt for gammel og har for mye penger til at jeg gidder å bli pill råtten mens jeg er der. Da jeg var yngre satt jeg og duppa og halisunerte hele de tre siste dagene fordi jeg ikke sov. Konstant vondt i magen på grunn av dårlig mat og ikke minst generelt kroppslig forfall fordi jeg ikke turte å dusje med de andre jentene.

 

Nei, fuck det. Hotell for the win!

Go hard or go home! :woot:

Lenke til kommentar

Har vært kø ut av hamar-regionen som følge av kollisjoner, og sett bilvrak fra nerder som har vært trøtte. Så absolutt ikke noe å kimse av nei. :) Her i gården så må jeg kjøre en 7-8 timers tid fra TG. Og det er nok de med langt lengre reiseveg.

 

 

Go hard or go home! :woot:


Det var mantraet mitt, også. Helt til jeg et år holdt på å kjøre ihjel både meg sjøl og en møtende påsketurist på vei hjem fra TG, fordi jeg hadde sovet så ufattelig lite. Ikke bra!

Kan jo tolkes litt som at man går "soft" om man skal hjem. Går man hardt, så kommer man ikke hjem. I sånn tilfelle så stemmer det med logikken din. :D

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Hehe, mulig sinnet har gjort dine minner om det litt VEL ille. :p For det er i alle fall ganske overdrevet. :p De spiller den toppen 3-4 minutter, og klokkeslettet mener jeg har vært rundt 9-10 (ikke tidligere i alle fall) siste dagen. Brukt det som vekkerklokke nesten hvert TG, og allerede da så er halve TG i full gang med nedpakking. Og siden de ønsker å få alle ut før kl 12, så trengs det å vekke nerdene rundt der om man har en del utstyr. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

 

Go hard or go home! :woot:

Det var mantraet mitt, også. Helt til jeg et år holdt på å kjøre ihjel både meg sjøl og en møtende påsketurist på vei hjem fra TG, fordi jeg hadde sovet så ufattelig lite. Ikke bra!

 

 

Stopp å sov i 20 minutter, høres kanskje teit ut med disse veivesenet reklamene men jeg har gjort det og det fungerer faktisk ufattelig bra!

Lenke til kommentar

Hehe, mulig sinnet har gjort dine minner om det litt VEL ille. :p For det er i alle fall ganske overdrevet. :p De spiller den toppen 3-4 minutter, og klokkeslettet mener jeg har vært rundt 9-10 (ikke tidligere i alle fall) siste dagen. Brukt det som vekkerklokke nesten hvert TG, og allerede da så er halve TG i full gang med nedpakking. Og siden de ønsker å få alle ut før kl 12, så trengs det å vekke nerdene rundt der om man har en del utstyr. :)

 

Niks!

De begynner lenge før, og de spiller den mange ganger. Okei, ikke bare Banaphone, da. Den pirat-sangen er også populær.

 

Men det skal jo sies, de siste fem-seks årene har jeg sovet på hotell, så mulig det har blitt bedre.

Lenke til kommentar

Skal selge plass i senga når musikken er på sitt værste siste natta.

Evt bare rigge opp alt på hotellet og game der alene :rofl:

Funker boose-lydkanselering på det værste, eller er det helt texas tru.

 

Noen som skal nedover fra trondheim? Jeg har isåfall plass om jeg slenger henger på bilen. (skaphenger)

Må jo ha med hjørnesofaen

 

Sterk og kan dytte er en fordel

post-64596-0-31150000-1425572949.jpg

Endret av War
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Neste år skal vi ikke se bort i fra TGH (Tg-hotel)

Får hotellets it-ansvarlig, som er de som vasker helt noia når nettet kneler av belastning.

Blir ikke ny wifi-kode på oss neste frokost.

 

Husker ikke fra sist, selger de iskald drikke der eller er det lunkent skvip?

En haug brus med kjøleposer i blir ikke det samme.

Lenke til kommentar

Haha, War!

 

Av og til føler jeg at jeg er på vei til akkurat det der sitte på hotellet og game-opplegget mens TG pågår. Jeg tilbringer stadig mer tid der. Sover stadig lenger, sitter stadig lenger i frokostsalen, dusjer lenger, somler mer. Nå sklir det snart ut, ass :b

 

Hørtes litt ut som du var lei av hele opplegget :p

 

Er det vandrerhjemmet rett over veien dere ligger på under TG?

Er vell allerede fullt der nå tenker jeg.

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...