Gå til innhold

The Witcher 3 - Holder Builden min ?


Anbefalte innlegg

Dette er PCen jeg bruker per dags dato og den kjører de fleste spill uten problemer, men etter å ha sett litt av hva The Witcher 3 skal by på, så begynner jeg å tvile på meg selv litt xD

 

- Intel Core i7 2700k 3.5 ghz

- 16 GB 1666 mhz RAM

- Nvidia GEFORCE 780 3gb

- 650W PSU (Skal kjøpe 850W i Sept)

 

Er det noe jeg trenger å oppgradere her? HDD plass har jeg plenty av ;)

 

Jeg setter pris på all hjelp :)

 

Ønsker å kunne spille alle spill på det høyeste.

Endret av Torkveen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil uansett være galskap å oppgradere nå.

Det er fortsatt rundt et halvår til spillet kommer,

innen den tid er nok GTX8xx serien ute og muligens nye CPUer.

 

CDPR har laget gode PC porter så langt, og da spillet skal også lasneres på

konsoll i tillegg, kan jeg 99% garantere at spillet vil kjøre ok på din hardware.

Lenke til kommentar

Jeg ser virkelig ikke hvorfor dette ikke skal holde. Når det gjelder GPUer, har du fortsatt en av de beste skjermkortene. Når det gjelder CPU, har du også en av de beste CPUene, og trenger ikke, slik som Intel turer frem med monopolet sitt, å kjøpe ny CPU i mange, mange år framover.

 

Hvorofor skal du kjøpe deg ny strømsforsyning? 650W er mer enn nok for det oppsettet du har (du kunne fint klart deg med 450W, som i min mening også er mer enn nok).

 

Og hvis du ikke har SSD, anbefaler jeg deg å kjøpe dette. 128GB er mer enn nok for å ha OS og spill i. Jeg ser også at du kjøper deg en CPU-kjøler og overklokker CPUen til 4.4 ghz eller mer.

Endret av La Menthe
Lenke til kommentar

Jeg ser virkelig ikke hvorfor dette ikke skal holde. Når det gjelder GPUer, har du fortsatt en av de beste skjermkortene. Når det gjelder CPU, har du også en av de beste CPUene, og trenger ikke, slik som Intel turer frem med monopolet sitt, å kjøpe ny CPU i mange, mange år framover.

 

Hvorofor skal du kjøpe deg ny strømsforsyning? 650W er mer enn nok for det oppsettet du har (du kunne fint klart deg med 450W, som i min mening også er mer enn nok).

 

Og hvis du ikke har SSD, anbefaler jeg deg å kjøpe dette. 128GB er mer enn nok for å ha OS og spill i. Jeg ser også at du kjøper deg en CPU-kjøler og overklokker CPUen til 4.4 ghz eller mer.

Enig i det du sier, Ihvertfall mesteparten. 450Watt for et 780 + overklokket Sandy brigde? Njaa, en 850/950watt vil holde til både overklokket 780 i SLI og resten av systemet, anbefaler deg å skaffe deg en 500Gb crucial ssd :)

Lenke til kommentar

 

Jeg ser virkelig ikke hvorfor dette ikke skal holde. Når det gjelder GPUer, har du fortsatt en av de beste skjermkortene. Når det gjelder CPU, har du også en av de beste CPUene, og trenger ikke, slik som Intel turer frem med monopolet sitt, å kjøpe ny CPU i mange, mange år framover.

 

Hvorofor skal du kjøpe deg ny strømsforsyning? 650W er mer enn nok for det oppsettet du har (du kunne fint klart deg med 450W, som i min mening også er mer enn nok).

 

Og hvis du ikke har SSD, anbefaler jeg deg å kjøpe dette. 128GB er mer enn nok for å ha OS og spill i. Jeg ser også at du kjøper deg en CPU-kjøler og overklokker CPUen til 4.4 ghz eller mer.

Enig i det du sier, Ihvertfall mesteparten. 450Watt for et 780 + overklokket Sandy brigde? Njaa, en 850/950watt vil holde til både overklokket 780 i SLI og resten av systemet, anbefaler deg å skaffe deg en 500Gb crucial ssd :)

 

 

Selv om han skaffet seg en GTX 780 til, så kunne han ha fint kjørt alt oppsettet, men en overklokket CPU, med en 750W PSU.

 

Hva i huleste skal han med 500 GB SSD?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg ser virkelig ikke hvorfor dette ikke skal holde. Når det gjelder GPUer, har du fortsatt en av de beste skjermkortene. Når det gjelder CPU, har du også en av de beste CPUene, og trenger ikke, slik som Intel turer frem med monopolet sitt, å kjøpe ny CPU i mange, mange år framover.

 

Hvorofor skal du kjøpe deg ny strømsforsyning? 650W er mer enn nok for det oppsettet du har (du kunne fint klart deg med 450W, som i min mening også er mer enn nok).

 

Og hvis du ikke har SSD, anbefaler jeg deg å kjøpe dette. 128GB er mer enn nok for å ha OS og spill i. Jeg ser også at du kjøper deg en CPU-kjøler og overklokker CPUen til 4.4 ghz eller mer.

Enig i det du sier, Ihvertfall mesteparten. 450Watt for et 780 + overklokket Sandy brigde? Njaa, en 850/950watt vil holde til både overklokket 780 i SLI og resten av systemet, anbefaler deg å skaffe deg en 500Gb crucial ssd :)

 

 

Selv om han skaffet seg en GTX 780 til, så kunne han ha fint kjørt alt oppsettet, men en overklokket CPU, med en 750W PSU.

 

Hva i huleste skal han med 500 GB SSD?

Om han har mange spill, Filer, Filmer, programmer etc.. Så er det greit med kjapp lagrongsplass. en 250gb holder ihvertfall ikke for meg :p Smak og behag egentlig. Jeg har en Evga 750G som er decent. Ville ikke tatt 780 sli Og overklokket I7 på den nei. Bedre å ta ``litt`` ekstra i på Psu, enn å ta for lite

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...