Gå til innhold

Ønsket: Handlekurv


Aeyoun

Anbefalte innlegg

Det er kejkt og kunne sammenligne prisene for en og en vare.

 

Innimellom skal jeg dog ha et grafikkort, en mobiltelefon, noen kabler, to hardisker og et spill eller tre. Det hadde vært kjekt og kunne legge alle produktene i en handlekurv for så og se hvilken (eller hvilke to/tre) butikker jeg burde bestille varene fra for å få billigst totalpris.

 

Det er ikke alltid billigst og bestille alle de billigste varene fra den billigste butikken da fraktkostnader kommer i tillegg. Det kan lønne seg og kjøpe tre varer fra samme sted selv om hver vare koster litt mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du logger inn, trykker på "flere funksjoner" under der varene er i min liste, så "Butikkoversikt" får du oversikt over hva det koster totalt sett på de forskjellige butikkene, uten frakt da.

 

https://prisguiden.no/liste/149731/shops

 

edit: for å få best mulig pris må man riktignok sammenligne pris og frakt selv, men er kanskje ett skritt i riktig retning :)

Endret av aklla
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, den trenger fraktinformasjon og vise meg hvilke to–tre butikker jeg bør handle hos for å få gjennomført hele kjøpet i færrest mulig butikker.

 

Den funksjonen der gjør jo ikke mye nyttig. Den viser hvilke varer jeg ikke får kjøpt, men foreslår ikke hvilken butikk jeg kan få kjøpt den ene eller de to varene den da ikke fant hos butikken den viser priseksemplet fra.

 

Jeg ser mer etter en shopping assistant som kan gi meg råd for å fullføre kjøpene jeg ønsker; og ikke bare en liste med tall og varer de ulike butikkene har/ikke har.

Endret av Aeyoun
Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

Vi kjenner til at sammenligningen av produkter i en handleliste for ulike butikker ikke er helt i mål enda. Dette er ikke en funksjonalitet vi har glemt og vi kommer til å titte på dette etter hvert som andre essensielle ting er på plass.

 

Det er nyttig å høre hvordan du opplever prisguide, så takk igjen for verdifulle tilbakemeldinger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...