Flames Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Hei, Var innom rema i dag.. Og da fikk jeg øye på en LCD-Skjerm på 15 tommer til 1800kr.. Lurte på om det var noen som har prøvd den og vet hvordan den er ? Regner med at den suger, men det hadde vært kjekt med en slik når en skal på LAN.
unwill Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 1. Du burde ha postet i riktig kategori 2. Du burde kanskje ha søkt litt før du spør Men her ligger det en lang tråd om det http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=158852
-k- Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Man skriver jo på hardware for å spør da, så jeg synes ikke egentlig han er så langt på villspor jeg
enden Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Man skriver jo på hardware for å spør da, så jeg synes ikke egentlig han er så langt på villspor jeg Men anet om hardware blir litt feil når vi har en skjermer/skjermkort kategori. Ikke det at jeg bryr meg, men det kan jo være en fordel å lese lange etablerte tråder i stedet for å spørre på nytt...
Alastor Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Dette er kategorien ANNET om hardware. Dvs ting som IKKE dekkes av alle de andre fine kategoriene vi har her.
Flames Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Skrevet 26. oktober 2003 Sorry da : Jeg tenkte ikke på å søke, siden jeg aldri har sett at rema har solgt skjermer så trodde jeg at dette var noe helt "nytt". Men takk for svar :-)
enden Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Som sagt, sjekk de to trådene under skjermkort/skjermer. Der finner du den infoen du trenger
Flames Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Skrevet 27. oktober 2003 Skjermen så jo helt grei ut.. Muligens jeg stikker og kjøper en slik en til servern:)
enden Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 For all del, test den og gi tilbakemelding. Sikler på den selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå