Gå til innhold

Ny PC.. Oppgradere.. Eller vente?


Anbefalte innlegg

Hei.. Har en liten sak og løse

 

Har nettop fått Oculus dk2, venter på star citizen samt elite dangerous. Og spiller DayZ, elite dangerous beta.. Samt star citizen dog fight module( for mye lag på denne)

 

I hovedsak så er jeg ute etter et par gode råd på hva jeg kan gå for her og nå av eventuelle oppgraderinger hvis noe svarer seg. Eller om jeg skal vente med alt.

 

Jeg har lest halveis at det kommer nytt chipset om en stund. Ny type minne og. Så her lurer jeg på. Bør jeg vente på dette og evt når kommer dette på markedet ? Per nå har jeg en i5 2500k med 16gb ram.

 

Samme gjelder skjermkortet her sitter jeg med et 580 gtx 3gb men lurer også på om jeg ikke bare skal vente til priser synker når 800 serien kommer ?

 

Så her er det og et spm om jeg bør gå for nytt chipset cpu og minne eller kjøpe det som blir utdatert (billigere)

 

Men sant. Og spiøøe dayz på low omtrent blir for drøyt.. Samme med endel andre spill. Det er noe her som treger greit ut så litt rådvill er jeg på hvs jeg bør gjøre moneywise.. Vente eller om det er noe bra oppgraderinger jeg ikke kan tape på nå ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...