Pirka Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 ... om BoXed XP kommer med en klistmerke til kabinnetet ? Noe "AMD Inside" eller sån ?
Mushaboom Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 eh.. tror ikke det mann... tviler faktiskt sterkt, men you`ll never know... men hva skal du med det da? håper for all del at du ikke kjøper intel pga klistremerket Sats på AMD du, det er nok uten tvil det beste alternativet Skal ha AMD til den nye pcen min jeg å så snart jeg får peng *grin* AMD=bra (best likt av forumbrukerene å )
Pirka Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Skrevet 26. oktober 2003 ... Intel ? Denne Fuc&%"¤&%#¤&%!"¤! ASJ !!! TFU !!! BLE !!! Nei nei ... jeg kjøpper alltid AMD jeg ... PS: Husker du K-5 ?
Boralis Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 ... Intel ? Denne Fuc&%"¤&%#¤&%!"¤! ASJ !!! TFU !!! BLE !!!Nei nei ... jeg kjøpper alltid AMD jeg ... PS: Husker du K-5 ? Du må nok kjøpe Intel for å få merke med PS: du får da også med , kvalitet, og en hastighet hinsides det du har
Pirka Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Skrevet 26. oktober 2003 ... hehe ... Hastighet er greit nok for meg, XP 2400 holder mer enn nok til det eg trenger. K-5 var min første AMD da... for lenge siden ... da fols spilte c&c red alert og warcraft ... hehe ...
ostenxx Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 ... om BoXed XP kommer med en klistmerke til kabinnetet ?Noe "AMD Inside" eller sån ? Fikk med et klistremerke for kabinett hvor det står AMD XP Athlon- logo. Mener personlig at det ikke er vits i å kaste bort 300 spenn ekstra for å få med et klistremerke. Men, men, trenger du vifta kan det vel ha noe for seg... Øystein
ostenxx Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Merk: Jeg har AMD XP 2500+ Barton boxed versjon!
anon12234 Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 skal man klokke prosessoren sin mye så er det nok lurest å kjøpe pentium, de har mere stabile prosessore, pluss at de er nesten umulig å ødelegge, ved overoppheting. skal man klokke litt, og ha en god prosessor til en gra pris så kjøper du amd
Ampy Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Hmm.. sånn klistremerke/badge får du jo kjøpt løst.. koster 20 kr på microplex..
beddda Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 har akkurat åpnet pakken fra itbutikken og der så det ut som det lå et klistremerke inni. har ikke åpnet plastikken tundt prosessoren enda, venter med det til jeg kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå