Gå til innhold

I og utenfor dof

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du har valgt det riktige bildet som original, men versjonen er ikke langt bak. Ikke så mye "støy" her :)

Bildene ble svært så severdige i fargesvak pastell-utførelse. I tillegg illustrerende og forklarende bilder, stripa på asfalten viser tydelig den smale isoleringen.

Fint!

Vh.

Skrevet

Dette var flott!! Liker de svake fargene og uttrykket du har fanget på fuglene som kommuniserer med et eller annet...

MVH Tove

Tusen takk :)

Skrevet

Jeg tror du har valgt det riktige bildet som original, men versjonen er ikke langt bak. Ikke så mye "støy" her :)

Bildene ble svært så severdige i fargesvak pastell-utførelse. I tillegg illustrerende og forklarende bilder, stripa på asfalten viser tydelig den smale isoleringen.

Fint!

Vh.

Takker så mye :)

Gjest member-296438
Skrevet

Rimelig sikker på de roper det samme som alle måker. Ska ha, ska ha.....

Godt fanget:-)

Skrevet

Fotografen får kjeft ser jeg - kanskje p.g.a. det overeksponerte hvite.

Jeg ville forsøkt å dempe lyset for å se om der er informasjom. hvis ikke så er tilsetting av støy med påfølgende bluring i flere operasjoner for å få litt konturer en mulighet.

Tidkrevende pirkearbeid som jeg har brukt en del på utbrente fugler og brusende utbrent vann.

Roar

Skrevet

Hei Melvin.

Et morsomt og godt måkebilde med veldig liten dybdeskarphet,allikevel har du plassert den lille skarpheten fint på hode/øyne til den ene måken.

Arvid.

Skrevet

Godt fanget! Et velkjent syn, her også. De foresatte stupbomber alle som kommer i nærheten.....

Ja det er best når de er på bakken ;), takker for kommentar.

Skrevet

Fotografen får kjeft ser jeg - kanskje p.g.a. det overeksponerte hvite.

Jeg ville forsøkt å dempe lyset for å se om der er informasjom. hvis ikke så er tilsetting av støy med påfølgende bluring i flere operasjoner for å få litt konturer en mulighet.

Tidkrevende pirkearbeid som jeg har brukt en del på utbrente fugler og brusende utbrent vann.

Roar

Kan ha vært noe mørkere ja. Dette er basert på en raw-fil, så jeg har en versjon som er mørkere. Ellers takker jeg for tipset ditt. :)

Skrevet

Hei Melvin.

Et morsomt og godt måkebilde med veldig liten dybdeskarphet,allikevel har du plassert den lille skarpheten fint på hode/øyne til den ene måken.

Arvid.

Tusen takk for hyggelig kommentar :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...