Ovidia2 Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Dette var flott!! Liker de svake fargene og uttrykket du har fanget på fuglene som kommuniserer med et eller annet... MVH Tove
luistheghost Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Jeg tror du har valgt det riktige bildet som original, men versjonen er ikke langt bak. Ikke så mye "støy" her Bildene ble svært så severdige i fargesvak pastell-utførelse. I tillegg illustrerende og forklarende bilder, stripa på asfalten viser tydelig den smale isoleringen. Fint! Vh.
MotoG Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Dette var flott!! Liker de svake fargene og uttrykket du har fanget på fuglene som kommuniserer med et eller annet... MVH Tove Tusen takk
MotoG Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Jeg tror du har valgt det riktige bildet som original, men versjonen er ikke langt bak. Ikke så mye "støy" her Bildene ble svært så severdige i fargesvak pastell-utførelse. I tillegg illustrerende og forklarende bilder, stripa på asfalten viser tydelig den smale isoleringen. Fint! Vh. Takker så mye
Gjest member-296438 Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Rimelig sikker på de roper det samme som alle måker. Ska ha, ska ha..... Godt fanget:-)
MotoG Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Rimelig sikker på de roper det samme som alle måker. Ska ha, ska ha..... Godt fanget:-)
Leif Olsson Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Artig bilde med modeller Melvin Kan å bli fint med svake farger Hilsen Leif
MotoG Skrevet 12. august 2014 Forfatter Skrevet 12. august 2014 Artig bilde med modeller Melvin Kan å bli fint med svake farger Hilsen Leif Takker for det Leif
Torhild Jansen Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Et kanonbra motiv og flott bilde ... likte det
smort1 Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Godt fanget! Et velkjent syn, her også. De foresatte stupbomber alle som kommer i nærheten.....
Roar Kneppen Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Fotografen får kjeft ser jeg - kanskje p.g.a. det overeksponerte hvite. Jeg ville forsøkt å dempe lyset for å se om der er informasjom. hvis ikke så er tilsetting av støy med påfølgende bluring i flere operasjoner for å få litt konturer en mulighet. Tidkrevende pirkearbeid som jeg har brukt en del på utbrente fugler og brusende utbrent vann. Roar
nutini Skrevet 13. august 2014 Skrevet 13. august 2014 Hei Melvin. Et morsomt og godt måkebilde med veldig liten dybdeskarphet,allikevel har du plassert den lille skarpheten fint på hode/øyne til den ene måken. Arvid.
MotoG Skrevet 13. august 2014 Forfatter Skrevet 13. august 2014 Et kanonbra motiv og flott bilde ... likte det Tusen takk
MotoG Skrevet 13. august 2014 Forfatter Skrevet 13. august 2014 Godt fanget! Et velkjent syn, her også. De foresatte stupbomber alle som kommer i nærheten..... Ja det er best når de er på bakken , takker for kommentar.
MotoG Skrevet 13. august 2014 Forfatter Skrevet 13. august 2014 Fotografen får kjeft ser jeg - kanskje p.g.a. det overeksponerte hvite. Jeg ville forsøkt å dempe lyset for å se om der er informasjom. hvis ikke så er tilsetting av støy med påfølgende bluring i flere operasjoner for å få litt konturer en mulighet. Tidkrevende pirkearbeid som jeg har brukt en del på utbrente fugler og brusende utbrent vann. Roar Kan ha vært noe mørkere ja. Dette er basert på en raw-fil, så jeg har en versjon som er mørkere. Ellers takker jeg for tipset ditt.
MotoG Skrevet 13. august 2014 Forfatter Skrevet 13. august 2014 Hei Melvin. Et morsomt og godt måkebilde med veldig liten dybdeskarphet,allikevel har du plassert den lille skarpheten fint på hode/øyne til den ene måken. Arvid. Tusen takk for hyggelig kommentar
Anbefalte innlegg