Gå til innhold

"ENDELIG!"-tråden!


Anbefalte innlegg

Dette er tråden for ting vi *elsker* med det nye forumet! Kanskje vi lærer noe nytt hvis noen kommer med en kul funksjon "ingen" visste om? :)

 

1: RASK editering av poster! Før tok det å edite en post LANG tid, nå er loading unnagjort på under et halvt sekund!

2: FastReply. Digger den. Er det forresten mulig å få den til å være "on" som standard? At en slipper trykke på knappen først? Da mister den hele glansen føler jeg :/

 

Skal ikke ta med flere nå, slik at det blir mer igjen for dere andre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nye funksjoner jeg liker (copy-paste fra annen tråd):

 

- "My assistant"

- Bra og avansert søkefunksjon

- Skikkelig bra kontrollpanel.

- Litt mer avansert "Privat melding" opplegg.

- Bedre profiler til medlemmene. Egne felt kan legges til, med for eksempel PC-specs (hint-hint admin). Personlig foto kan også legges til.

- Alle emner kan: vises i utskriftsvennlig versjon (nyttig funksjon på et "support-forum"), eller lagres i MS word format.

- I "emnevisningen" er alle emner du har deltat i markert med en prikk.

- Kalender.

- Vedlegg av filer. Ikke sikkert hw.no vil bruke denne heller, men håper det. Vedlegg av bilder er nyttig.

- To emnefelt, slik at det er enklere å beskrive problemer, og lettere å se hvilke emner som er interessante.

- Enklere bbcodes. Noen andre enn meg som savner url=kjkdjf funksjonen? Er tungvint å skrive det selv...

 

Invision har forsåvidt mye fetere smilies. Håper for all del de gamle stygge, som ikke en gang står i stil til hverandre (forskjellige farger), byttes ut med standard invision smilies... w00t.gif

Lenke til kommentar

Flott at noen nye smilies har kommet på plass, men er det meningen at det skal være slik det er nå?

 

Synes dere skal hive ut de gamle, og kjøre på med bare smilies med den nye stilen. De nye ser mer stilfull ut - de gamle har jo ikke litt system en gang, er jo forskjellig farge på dem! :grine: :woot::mrgreen::lol::shrug::yes:

 

Og, ja, forumet er MYE raskere. Sidene lastes fortere også, noe som merkes for oss dial-up brukere...

Lenke til kommentar

Jeg regner vel med at knappene er på engelsk siden man ike bare kan bytte ut teksten på dem i en string, men må redigere et bilde manuelt og fjerne + putte på ny tekst. Mye arbeid, spesielt siden det er lassevis av andre. MYE viktigere bugs å luke ut

 

Forresten, en ny, heftig effekt:

 

På emner du selv har startet kan du slette hele drittet (tror jeg). Se nederst til venstre, der hvor det står "Modereringsvalg" i rød tekst. Har ikke testet det enda tho :)

Lenke til kommentar
Jeg regner vel med at knappene er på engelsk siden man ike bare kan bytte ut teksten på dem i en string, men må redigere et bilde manuelt og fjerne + putte på ny tekst. Mye arbeid, spesielt siden det er lassevis av andre. MYE viktigere bugs å luke ut

Jeg sendte de knapper med norsk tekst i går, så knappene har de... Kommer sikkert snart. Hvis ikke de skal lage sine egne knapper helt fra grunnen av. Men de kan i hvertfall bruke de i IPB themen!

 

Men som sagt, dette er overhode ikke det viktigste akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...