Gå til innhold

[Løst] Trenger hjelp i mobiljungelen


Anbefalte innlegg

Hei! Må bytte ut min ødelagte s3.

Veldig forvirret ang. Hva jeg skal velge som neste telefon.

Krav:

Android

4g/lte

 

Pris ikke over 4000

Ønsker helst en telefon som ikke er voldsomt stor i størrelse(iPhone størrelse er egentlig perfekt) , men dette er ikke noe absolutt krav. Ny Android er også noe jeg vil foretrekke(4.4)

Ikke avhengig av de mest voldsomme spesifikasjoner.

Sett litt på Huawei ascend p7, nexus og LG g3.

 

Noen som har andre forslag eller tips angående nevnte eller andre mobiler?

Endret av Megaknut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk igjen for svar!

 

 

 

per nå står jeg vel egentlig mellom følgende:

1. Nexus

+ billig

+ ny samt raske oppdateringer

- stor

 

 

2. lg g2/g3
--> jeg føler det er litt "dumt" å kjøpe den gamle modellen altså g2, men ser jo at prismessig er jo g3'en litt for dyr iforhold til hva jeg hadde tenkt meg.

 

hvor mye bedre er batteriet i g2 enn hos nexusen?

 

3. huawei ascend P7

 

 

Har sett at P7 stort sett har fått gode tester i norske medier, og finner noe blandete men stort sett positive karaterer fra utenlandske kilder. Vet du spesifikt hva de pekte på som var galt "i det store utland"?

 

 

 

noen som vet noe om Moto x og norsk lansering?

Endret av Megaknut
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nettopp Nexus 5 selv på grunn av at jeg er lei av å vente på oppdateringer, men det jeg egentlig har lyst på er en mindre Sony Xperia Compact.

Om en måned eller to kommer Z2 eller Z3 Compact, derfor ville jeg ikke kjøpe Z1 Compact og ville prøve Nexus mens jeg venter på at prisene på Z2/3 Compact synker neste år.

Lenke til kommentar

Htcen er mye svakere hardware. Den har den samme prosessoren som en MotoG som jeg har. Det anbefaler ikke jeg.

 

Når jeg ser priser på telefonene pr i dag hadde jeg gått for: http://www.netonnet.no/art/mobil/lg/telefoner/lg-googlenexus516gbred/201808.6803/?utm_source=Prisguide&utm_medium=Priceengine&utm_term=201808%2B-%20LG%20Google%20Nexus%205%2016GB%20Red&utm_campaign=Productfeed

Lenke til kommentar

Takk for all hjelp!
Ser ut som det blir en nexus egentlig mest pga. pris + raske oppdateringer.
(dog jeg lurer følt på om jeg skal ha den i rød eller svart! :O )

legger til et avslutnignsspørsmål før jeg legget tråden død jeg; (endret min foregående post etter dere allerede hadde svart ser jeg)

 

Moto X; denne er per dags dato og sannsynligvis vil den ikke bli lansert i norge, korrekt? eller er jeg bare fryktelig dårlig til å lete

Lenke til kommentar

Den røde er rå, den er nesten neonrød.

Blir nesten overrasket over fargen hver gang jeg tar mobilen frem.

 

Kjøper du en Qi wireless charger slipper du plugge ladekabel i Nexus, det er bare å legge den midt oppå ladeplaten så starter den å lade. Priser fra kr 75 inkludert frakt. (Jeg kan ikke gå god for 230V-adaptrene fra DX, men ladeplatene bør være trygge).

http://www.dx.com/s/QI+wireless+charger

 

Kjøper du appen Nexus Media Importer kan du kjøpe en av de moderne minnepinnene med Micro-USB plugg hvis du trenger mer lagringsplass, vil se filmer eller kopiere filer til eller fra mobilen uten å koble den med kabel til PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...