Gjest member-296438 Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Ble jo nesten ultralydbilde dette her..... Flott fokus på gutten og heftig fartsfølelse. S/hv er etter min mening et godt valg til dette bildet. Måtte faktisk lete litt (bare litt...) hovedmotivet, og det er jo med på og gjøre det litt spennende. God ide og knallgodt gjennomført:-) Dagens....?
Ovidia2 Skrevet 9. august 2014 Forfatter Skrevet 9. august 2014 Ble jo nesten ultralydbilde dette her..... Flott fokus på gutten og heftig fartsfølelse. S/hv er etter min mening et godt valg til dette bildet. Måtte faktisk lete litt (bare litt...) hovedmotivet, og det er jo med på og gjøre det litt spennende. God ide og knallgodt gjennomført:-) Dagens....? Mange takk for hyggelig tilbakemelding fra deg Pentaxen!! MVH Tove
nutini Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Hei Tove. Spennende effekt du har fått fram her. Vet ikke helt,men skulle gjerne sett Adrian på andre siden ? Arvid. 1
Ovidia2 Skrevet 10. august 2014 Forfatter Skrevet 10. august 2014 Hei Tove. Spennende effekt du har fått fram her. Vet ikke helt,men skulle gjerne sett Adrian på andre siden ? Arvid. Hei og tusen takk nutini! Ja ser din tanke ang. plasseringen her. Det kan endres om jeg lager det kvadratisk men da får jeg ikke med følelsen av fart....det blir to helt forskjellige uttrykk men det kan være fint! MVH Tove
Anbefalte innlegg