Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Folkens... Skal på date imorgen!


Anbefalte innlegg

Kort informasjon: Gutt 22 år her! Skal på date med en jente på 21 år imorgen. Hun er rimelig søt, og jeg anser meg selv om over gjennomsnittlig pen og attraktiv! Vi jobber med det samme, studerer det samme og har flere like interesser, deriblant innen musikk og reise. Fått for meg at vi har veldig lik humor også.

 

Vi "møttes" på nettet, og har snakket sammen både på Facebook og snapchat i flere måneder nå egentlig. Dette blir første møte! Har en fantastisk kjemi over nett, og er fullt klar over at det nødvendvis ikke trenger å bety at kjemien er like bra når vi nå treffes i virkeligheten! Kan tenke meg fallhøyden er stor, hvis jeg ikke jobber litt med meg selv i form av å for eksempel senke forventningene.

 

Til sakens kjerne... Merker at jeg er smånervøs! Det kribler litt i magen, samtidig som jeg gleder meg! Inntrykket jeg har av henne til nå, etter mye kontakt gjennom sosiale medier, er at hun er en veldig flott, morsom og ordentlig jente! Men vi får se! Det kan hende jeg tar feil, selv om magefølelsen er god!

 

Håper ikke hun feiger ut, for hun er muligens minst like smånervøs som meg, men man vet aldri! ;)

 

Planen er egentlig ikke å ha noen plan! Ta ting som det kommer. Sikkert gå en tur. Ta henne med i en park. Sette oss på en benk. Håper på mildvær og ikke regn! Grugleder meg!

 

Tips for at dette skal bli vellykket? :)



Anonymous poster hash: 4583d...e4f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har jo de standar reglene

 

Ikke prøv og imponer henne med dyktighet innenfor et tema eller med penger,hus,bil osv.

Kos deg og slapp av

Prat om henne og hva hun gjør og vis en interesse i hennes liv,erfaringer og hobbyer

For all del ikke prat om tidligere forhold med mindre hun bringer det opp, evt svar kort så det ikke virker som om du bærer noen form for savn eller "nag" om tidligere forhold

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Dette er moro! Kjipt hvis hun feiger ut, noe som dessverre er typisk for alt for mange jenter, og som selv ikke jeg helt har funnet ut av hvordan man skal unngå til tider. Handler nok da som regel om nervøsitet, tillit og/eller keenhet.

 

MEN, her må vi naturligvis ta utgangspunkt i at hun stiller opp, så da får vi forsøke oss på noen enkle tips før man virkelig tar kvelden! :)

 

1. Før daten burde du (som alltid for øvrig) sørge for at hygienen er på topp! Klipp negler, barber deg, dusj og bruk deodorant. Vær forsiktig med parfyme, hvilket betyr at du ikke må ta mye og helst velge en safe du også liker godt! Gjerne ikke bruk parfyme i det hele tatt også. Fiks håret slik du liker det - pass på å ikke bruk for mye voks, noe alt for mange gjør i mine øyne. Finn et passende antrekk du føler deg vel i og som gjerne er typisk for din klesstil og deg som person. Selv har jeg en noe snobbete stil - foretrekker langbukse og langermet skjorte, gjerne med blazer og en matchende klokke til!

 

2. Før daten igjen: sørg for å komme i godt og gjerne snakkesalig/sosialt humør! Lytt til god musikk, kanskje helst med litt fart i - eller annen "gladmusikk" om du vil. Et annet supert tips er etter min mening å ta en skikkelig telefonsamtale med hvem som helst i en ti minutters tid, en halvtime før daten er i gang! Funker for min del perfekt for å iverksette "kroppens sosiale mekanismer".

 

3. Førsteinntrykket er viktig! Møt henne med et smil om munnen og et lite glimt i øyet! Se an situasjonen selvfølgelig, men aller helst unngå håndtrykk - gå rett på klem! Spør hvordan det går, med mindre du ikke finner noe annet meget bra (morsomheter?) å si. Vis at du har selvtillit, noe damer elsker! Ta initiativ. Selv kan jeg være litt cocky og dristig i replikken (selvfølgelig i en noe spøkefull tone), men føler stort sett det hjelper.

 

4. Gi henne som sagt en klem til å begynne med. Start tidlig med enkle, naturlige berøringer. Eskaler. Det får det til å sakte, men sikkert, bli komfortabelt med nærkontakt med deg. Nærkontakt tidlig og eskalering = for å unngå friendzone og skape seksuell spenning, som igjen fort fører til kyss. For henne vil det føles mye mer naturlig å etter hvert kysse deg, hvis hun føler seg komfortabel med at dere tar på hverandre. En metode kan eksemplifiseres slik: Start med en klem, ta henne på skulderen idet du spør hvordan det går. Som en gentleman veileder du henne videre til parken, ved å holde henne lett på ryggen i er par sekunder. Dult litt borti henne, idet du sier noe artig! Ta en high five. Ta etter hvert hånden hennes og "studer" en eventuell ring eller to. Sitter dere på en benk, så sørg for å sitte relativt tett - forsøk lår til lår. Føler du at ting går veien, så hold etter hvert en arm rundt henne. Tillater hun at du begynner å "leke" litt med håret hennes, er det som regel innenfor å kysse henne.

 

5. Under daten er det bare å ta det rolig! Vis interesse. Still spørsmål. Aldri skryt av deg selv - innstillingen skal være at du er premien, derfor er det også naturlig å tenke at det er nettopp hun som skal imponere deg! Still spørsmål og la deg gjerne smått imponere av svarene hun gir deg. Ikke still spørsmål som i et jobbintervju, men gå litt i dybden på ting. Få henne til å snakke mer om seg, enn hva du gjør om deg = mer "mystisk", som igjen fører til en spenning for jenta.

 

6. Ikke vær redd for stillhet. Bruk det heller til din fordel. Vis at du har selvtillit nok til å være komfortabel med det.

 

7. Ha det gøy! Kos deg. Nyt ditt eget selskap, i selskap med jenta, uansett hvordan hun er og hvordan det går. Livet er vakkert.

 

8. Går ting til "helvete", så er ikke det verdens undergang. Tvert imot. Du har bare luket ut en av mange kvinnelige kandidater til å bli din. Hun er ikke mer enn en av mange millioner jenter her i verden. Felles for dem alle, er at ingen av dem er spesielle. Ingen er ment for akkurat den personen! Det er en utopi. Aldri heng deg opp i en jente! Beveg deg heller videre asap, enn å dvele ved luft.

 

9. Virker hun lite keen, så er det synd for henne. Hennes tap! Tenk som så at hun ikke vet hva hun går glipp av, i en så kul og rolig fyr som deg.

 

Uansett hvordan dette går, går det perfekt! Gjerne oppdater oss på om jenta klarer å imponere deg! ;) Jeg ønsker henne bare lykke til herfra, for en kar som deg fortjener noe riktig bra!

 

God natt.

 

Veldig godt skrevet! Enig med alt du skriver. Hadde elsket å gått på en date hvor gutten gjode de tingene der :)

Lenke til kommentar

Dette er moro! Kjipt hvis hun feiger ut, noe som dessverre er typisk for alt for mange jenter, og som selv ikke jeg helt har funnet ut av hvordan man skal unngå til tider. Handler nok da som regel om nervøsitet, tillit og/eller keenhet.

 

 

TS her! Beklager et noe sent svar.

 

Må igjen takke for et fantastisk innlegg, Silvio! Høy klasse!

 

Hun her var nok et eksempel på det jeg nå siterer! Dagen før var alt perfekt, men når selve dagen kom, ble hun plutselig "syk". Jaja... Dette var den andre eller tredje gangen vi hadde avtalt å møtes. Tipper nervøsiteten tok henne nok en gang og hun fikk kalde føtter. Sånn kan det gå.

 

Det er for øvrig meget irriterende når det alltid sies i fra i seneste laget! Her hadde jeg dusjet og kommet halvveis i oppkledningen, så tikker det inn en melding 30-50 min før... Og heller ikke dette er første gangen, og heller ikke første jenta dette skjer med for å si det slik. I verste fall hører man ikke noe i det hele tatt.

 

Hvor ble det av respekten for andres tid?! Jeg har bedre ting å gjøre enn å forberede meg til dater som ikke blir noe av og sette av tid til ingenting! Vurderer nesten å lage en egen tråd om dette tema.

 

Anonymous poster hash: e8647...4fb

Lenke til kommentar

 

Dette er moro! Kjipt hvis hun feiger ut, noe som dessverre er typisk for alt for mange jenter, og som selv ikke jeg helt har funnet ut av hvordan man skal unngå til tider. Handler nok da som regel om nervøsitet, tillit og/eller keenhet.

 

 

TS her! Beklager et noe sent svar.

 

Må igjen takke for et fantastisk innlegg, Silvio! Høy klasse!

 

Hun her var nok et eksempel på det jeg nå siterer! Dagen før var alt perfekt, men når selve dagen kom, ble hun plutselig "syk". Jaja... Dette var den andre eller tredje gangen vi hadde avtalt å møtes. Tipper nervøsiteten tok henne nok en gang og hun fikk kalde føtter. Sånn kan det gå.

 

Det er for øvrig meget irriterende når det alltid sies i fra i seneste laget! Her hadde jeg dusjet og kommet halvveis i oppkledningen, så tikker det inn en melding 30-50 min før... Og heller ikke dette er første gangen, og heller ikke første jenta dette skjer med for å si det slik. I verste fall hører man ikke noe i det hele tatt.

 

Hvor ble det av respekten for andres tid?! Jeg har bedre ting å gjøre enn å forberede meg til dater som ikke blir noe av og sette av tid til ingenting! Vurderer nesten å lage en egen tråd om dette tema.

 

Anonymous poster hash: e8647...4fb

 

Du kan dra på date med meg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...