Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penis med unormal "sykdom" (obs bilder av penis)


steinrawr

Anbefalte innlegg

Heisann sveisann.

 

Lurte på hva dette kunne være..

 

 

jDmmgaS.jpg

fCEgYc6.jpg

WpHnp0j.jpg

P5LjPpM.jpg

 

 

 

Det ble slik på fredag. Bildene er tatt på lørdag. Det svidde svakt og føltes litt varmt. Litt som om man har gnidd hånden mot sandpapir. Har latt det være helt i fred siden fredag morgen.

 

Skyller det tre ganger daglig i varmt vann, bytter bokser oftere og smører på spenol og en mild krem hver gang jeg vasker. nå er det nesten gådd over.

 

Det er ingen tegn til utslett noen andre steder, og jeg vet jeg ikke har klamydia. Tror ikke det er andre kjønnsykdommer, da min SO trolig ville hatt noe lignende og jeg aldri har hatt tegn til det før.

 

Var litt tørt på torsdagskvelden når vi hadde sex, men tenkte ikke det kunne gjøre helt så mye skade? Har også barbert meg for første gang nedentil, kanskje dette har en sammenheng?

 

Har forøvrig skaffet meg en legetime i tilfelle det skulle være noe, men vil gjerne vite om det er flere som har hatt noe lignende eller vet hva dette er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lett etter bilder av soppinfeksjoner på nett, og også lest litt om det, er litt usikker på om det er det eller ikke. Det hvite på bildene er forresten bare hud som har løsnet.

 

Takk for tips, jeg prøver uansett Canesten =) Vitus apotek anbefaler uansett å kontakte lege om det er første gang man får det.

Lenke til kommentar

Ikke for å stjele tråden din, men mistenker at jeg også har sopp.

 

Jeg har det problemet at det lukter jævlig spesielt under forhuden min somregel alltid.

Jeg dusjer hver dag, vasker både penis og under forhud, men bare etter en time så kan det begynne å lukte surt igjen. Ser også til tider en del smegma (noe jeg antar det er?).

 

Kan dette være tegn på sopp? Jeg har litt trang forhud (jeg får den sånn ca helt bak i erigert tilstand, bare veldig stramt.)



Anonymous poster hash: 7f049...f5c
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...