Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hehe, buddhismen er en ganske spennende religion..

bfisk

Indeed! Den er mer spennende enn mange andre religioner i alle fall. Men, P&R, da...

Grassat! Jeg trenger å øve på logaritmer og eksponesielle funksjoner....

bfisk

Skrevet
/me vurderer å bli onanist en gang i fremtiden.

:lol: Som om du ikke har vært det siden 6. klasse elns :ermm:

6 klasse? 3 klasse? Var du seint i puberteten du? :p

bfisk

Skrevet

*essoMode*

...prata med sjefen min nå. han virka ikke sinna. snakket rolig om hvor jeg kunne ha gjort av pengene. sa at han ikke tenkte noe vondt om meg, bare at det er svært ergelig at pengene har forsvunnet. han skulle høre med ho som hadde vakta etter meg....jaja, tror jeg fortsatt har jobben :dontgetit: får se til helga om jeg blir ført opp på lista...

shuh!

Skrevet
Jeg snakker om religiøst tilknyttet jeg :ermm: Og nei, jeg var faktisk ikke sent ute...

...så var det jo en fleip også, da :p

ridgea: det høres bra ut!

bfisk

Skrevet

Er det bare jeg som begynner å bli sick&tired av de her bfisk greiene..? Hvorfor ikke "parodiere" noen med større symbolsk verdi enn richard?(bfisk) For eksempel..meg? Kong Arthur? The almighty vifteovn? The fishflake of all fishflakes? Alle vet at jeg er orakel, supermann og diverse andre overlegenheter..right? :mrgreen:

Halfie: Conn's nye er total genial :yes:

nvoetfiv

Skrevet
Er det bare jeg som begynner å bli sick&tired av de her bfisk greiene..? Hvorfor ikke "parodiere" noen med større symbolsk verdi enn richard?(bfisk) For eksempel..meg? Kong Arthur? The almighty vifteovn? The fishflake of all fishflakes? Alle vet at jeg er orakel, supermann og diverse andre overlegenheter..right? :mrgreen:

Halfie: Conn's nye er total genial :yes:

nvoetfiv

Hail the Leader, O-mighty Jonart. Men ærlig talt jonart: jeg har da nokså stor symbolsk verdi? Eller?

nvoetfiv

Skrevet (endret)

Åh, joda.. Du kan othello! (eller hva fan det ludo spillet heter.. jeg SKAL lære det av deg en gang soon you know?)

nvoetfiv

Endret av nvoetfiv
Skrevet
Åh, joda.. Du kan othello! (eller hva fan det ludo spillet heter.. jeg SKAL lære det av deg en gang soon you know?)

nvoetfiv

Backgammon vøtt! Othello er noe helt anna. Og jeg kan ikke backgammon helt enda heller ... :p

bfisk

Skrevet (endret)
Hvorfor ikke "parodiere" noen med større symbolsk verdi enn richard?(bfisk)  For eksempel..HalTan? Sex machine? The almighty HalTinator? The sexy of all sexies?  Alle vet at han er mirakelmann, geni og diverse andre overlegenheter..right? :mrgreen:

HalTan

Agreed. :)

HalTan

Endret av HalTan
Skrevet

PHØKK, OTHELLO VAR DET JA!

othello er n00b. Backgammon er pro. Har ambisjoner om å bli verdensmester i det.. Lærer du meg det over en kaffe på arken en gang soon richard?

nvoetfiv

Skrevet
PHØKK, OTHELLO VAR DET JA!

othello er n00b. Backgammon er pro. Har ambisjoner om å bli verdensmester i det.. Lærer du meg det over en kaffe på arken en gang soon richard?

nvoetfiv

Any time, honey bun.

Yours B.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...