Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså HALLO! Eg gjør det dere har nevnt (untatt lege og piller) men likevel falle eg sakte men sikker tilbake til samme døgnrytme igjen. Det nyter ikke. Har vært sånn siden tidlig fjortiss alderen.

Skrevet

Det er lett å komme inn i riktig døgnrytme, problemet er å holde den. Drikker cola daglig og ikke være i nevneverdig fysisk aktivitet er blant annet to ting som forstyrrer døgnrytme.

Skrevet (endret)

OMG U GUYS?

Gjett hva jeg nettopp innså !? :scared::wow::omg::eek:

JEG HAR IKKE DRUKKET COLA PÅ NESTEN EN OG EN HALV UKE !

omg jeg bare MÅ kjøpe cola idag.

Endret av zed
Skrevet
OMG U GUYS?

Gjett hva jeg nettopp innså !? :scared::wow::omg::eek:

er du gaaal :p hehe..*drikekr cola fra glassflaske* snufs.. finner ikke photoshop cd'n min *sutre*

Skrevet
OMG U GUYS?

Gjett hva jeg nettopp innså !?  :scared:  :wow:  :omg:  :eek:

er du gaaal :p hehe..*drikekr cola fra glassflaske* snufs.. finner ikke photoshop cd'n min *sutre*

Photoshop mot cola ?

Send 2 get

Skrevet
OMG U GUYS?

Gjett hva jeg nettopp innså !?  :scared:  :wow:  :omg:  :eek:

Photoshop mot cola ?

Send 2 get

kunnen blitt dagens beste deal.. men fikk til sendt ny cd med budbil i stad.. *kos*

Skrevet
Stakkars snowdog :) Har rydda rommet og støvsugd trappa.. Skal ut å måke snart :)

huff da sparks.. ikke på skolen i dag? :p måke snø ja.. mamma og pappa kommer til å klikke om jeg ikke måker i dag.. men men.. de får klikke i vei.. noen testa opera 7.50 her.. tester ut nå.. virker bra

Skrevet
0mFg StfUz0r, i r n0t l33tsp34a|<z0ring! :mad:

Spam er kult, eller hva?

Nå har jeg hvertfal kommet meg hjem fra skolen... Årets første gymtime var stress :p Jeg ble kvalm og holdt på å spy i garderoben...sådetså! Vi hadde 3 timer med kjedlig teori timer om moped lappen...så nå holder jeg på å lære meg noen hundre skilt :(

Jeg har startet å spille litt gitar etter tabs i det siste også nå da, øver og øver. Er ikke akkuratt flink...ikke små dreven engang :( /me wannabe!

Skrevet
0mFg StfUz0r, i r n0t l33tsp34a|<z0ring! :mad:

Spam er kult, eller hva?

nei, det var ment som et svar på sparks whining... (*host*)

Hmm nå driver vi med regnskap, åh Gud det er kjedelig :( jeg savner sofaen! Jaujau, også er jeg sulten :( Og tørst :(

Det er så synd på meeeeeeeg

(Ps. tenk på barna i Afrika :p)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...