Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ok da er jeg endelig alene. Lite søvn i går, og hatt besøk helt til nå :)

Må innrømme at senga ser utrolig fristende akkurat nå.

Btw doggy...har fixa bilde :p if u know what im talking about

Endret av Term
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp nå køyer jeg. Har akkurat fixet litt på ett av bildene av henne, så man ikke får se kløfta hennes :).

Nighty night

Skrevet

Gud hvor føkka døgnrytme folka her har. Idag skal jeg på jobb 1530, og jeg må kjøre moped dit :scared: Det er kaldt ute, men ikkeno snø, bare mase styugg is på veien.

Skrevet

God morgen folkens :)

Jens eier Tor..

OK! GINA G - OHH AHH (JUST A LITTLE BIT!)

Alle sammen syng! :D Boogie!

Btw: Lenge siden du har vært her wabbeh!

Skrevet (endret)

Hahaha, nå forstod jeg nettop poenget i "grevinnen og hovmesteren" (etter at det ble meg fortalt...)

Som sagt, et poeng kommer alltid mot slutten. Og alle sketsjer har et poeng, jeg kunne bare ikke fatte det... For når han sier "i'll do my best" mener han vel at han skal stå i for 4 personer i senga også eller?

Endret av GolfBag
Skrevet

God morgen med-spammere. Kordan er formen? Sto opp for ca 2 timer siden men har bare daffet i stuen og spist.

Term: give give. misa requires! :dribble:

Wabby: Hey ya! Når får du deg linje igjen? Du har vært savnet.

Skrevet

Morgen. Formen er fin! Etter 3 timer søvn natt til i går (sto opp tidlig) så fortsatte jeg trenden i dag, og sto opp halv tolv. Men jeg la meg også tidlig. I seng sånn i to-tiden i natt :no:

Nå ser jeg at det jeg har skrevet er fryktelig uoversiktlig... :ermm:

Skrevet

Hehe litt. eg håper eg klart å fikse søvnen i noen dager fremover.

Sitter og tenker på kjærlighet. Mens eg hører på D:\My Music\Bergen HIP HOP\Spetakkel Rockar.mp3 :ermm:

Skrevet (endret)
Jeg er trøtt, men jeg vil ikke legge meg. Jeg sitter på internett men det er ikke noe gøy å gjøre på. Det føles som om det er noe jeg skulle ha gjort på pcen før jeg går og køyer :/

Go check out some furries, dude!

:thumbup:

Men, nå skal jeg lese resten av so3 *brb*

EDIT: Everyone wanna be like the HalTan :thumbup:

Endret av HalTan
Skrevet

Good moornin' duded and dudettes! At jeg faktisk leste ca 80 sider med so3 igår.. tyder ikke det på at jeg er mentalt skada? Jeg klarer jo ikke skummlese engang, fordi jeg ikke planlegger å gå glipp av noe :wow:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...