ATi-Radeon Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 han går med diamant øredobb, rosa banda og er vestkant snobb. lever på pappas penger, så lenge han trenger. De fleste får vell ukelønn men enkelte gir audi a3 til sin sønn.. Dette er vestkant vas også kjent som en plass oh, me suck til å lage rap tekster
SGE7000 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Dette er vestkant vas også kjent som en plass heh - skaff deg platekontrakt, og lanser en singel med det der som refreng
cheeplix Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 han går med diamant øredobb, rosa banda og er vestkant snobb.lever på pappas penger, så lenge han trenger. De fleste får vell ukelønn men enkelte gir audi a3 til sin sønn.. Dette er vestkant vas også kjent som en plass Hahaha. Plis.
Dorian Gray Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Forresten hvis dere skulle tippe utifra mine innlegg forskjellige steder på forumet,hvor gammel ville dere tippe at jeg er? 11 --- Oje, good rap. --- Vurderer å trene idag. Og tanken skremmer meg. Jeg har lyst å kjøp en hatt til konfirmasjonen til lillebror. Helt klart en 11er på Hvor-hott-er-denne-hatten-skalaen.
hylo Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Nå har jeg sovet i 2 timer. Deilig. Ikke vondt i hodet, ikke noe drit. Ahh... Digg.
robB Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hva er galt med det? De er vonde å få i låret. Nå er det jo slik at jeg kaster på blink og ikke folk
Carl M Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 En sang oppkalt etter meg ??? Forresten hvis dere skulle tippe utifra mine innlegg forskjellige steder på forumet, hvor gammel ville dere tippe at jeg er? 12
hylo Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hva er galt med det? De er vonde å få i låret. Nå er det jo slik at jeg kaster på blink og ikke folk Ok. Tøft.
Tonio Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Men om to dager er jeg uantsett en offisiell femtiss .Bare Tonio som trodde jeg var 18 år den gangen da... Vel, du sa noe meget vesentlig: Tonio. I say no more. Ha ha ha. Trøtt, deilig med helg (snart). Noen som skal på Zober Zone?
SupremeX Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Noen som skal på Zober Zone? Kanskje jeg hadde tittet innom, hadde det ikke vært for at jeg bor i feil kant av landet. Det blir nok FilmZone hjemme, ja.
Anbefalte innlegg