Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hello girls! (Og jeg snakker til alle)

Skal vi bare bli enige om at kilogram er teit, og nvoetfiv er kul? Hvorfor gjøre det mer komplisert?

God natt btw.. Jeg skal køye nuh.. Planlegger å sove litt ordentlig i natt. Håper jeg ;)

Skrevet
Kilogram hadde jo et godt poeng, da. Nemlig at intern humor ikke har noe i et offentlig forum å gjøre.

Jeg var bare snill gutt da. *kose allyse* :))

..og fordi vi bruker intern humor i ett offentlig forum så skal en bannes fra forumet i 1 måndte? Bah.. :shrug:

menneh.. jeg skulle sove ja :yes:

Skrevet

Det har jeg aldri vært enig i? Jeg sa at han hadde et godt poeng... Hva han velger å gjøre, ut i fra hans vurdering av poengets "lovstridighet" er en helt annen sak.

Cheerleader-filmen på TV3 er najs. Kirsten Dunst er soet!

Gjest mafister
Skrevet

En måned er ikke all verden heller, da. Eller...? :roll:

Gjest mafister
Skrevet

Fin mulighet til å få seg et liv utenom forumet, maybe? Kanskje han trengte en luftetur.. ;)

Skrevet

Lufteturer er oppskrytt ;)

Meneh...nå skal jeg gå ned og lage meg noen ostersmørbrød og ta ei øl etter en LANG dag. God natt folks og sov godt, så kanskje morrgendagen har noe positivt å bringe.

Gjest mafister
Skrevet

Nå skal jeg ned og vaske håret og deretter sende litt sms og deretter forhåpentligvis sove. Nighty nighty... :p:

Skrevet

Btw b-real, godt tips til å være servitør ( resturant ). Ha ei blokk der du deler opp det folkene har bestilt til hvor de sitter. f.eks: du tegner et bord til 4 , of skriver det de bestiller på hver sin side til bordet. Har egentlig flere tips sånn sett etter å ha jobbet både i resturanten og i baren på hotellet. Jobber mest i baren da...lenge siden jeg var og serverte i rest'en sist. Kanskje like så greit.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...