Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmmm når vi snakker om pannekaker. Fikk lyst å bake noe idag. Har ikke baket siden ungdoms skolen. Skal se senere om det er greier å bake med.

Toro har sånn pose med brownies. Pulver som man tilsetter egg og melk elns. Veldig enkelt og syyykt digg. SElv jeg klarer det

Gjest mafister
Skrevet
Thea: Hvor gamle? ;) Det er liksom barneskole teknikken.. Vær slem og kast ting på jenta du liker.. Jehjeh :shrug:

Nettopp det jeg påpekte for dem :grumpy: Finnes andre sjekketriks når man har rundet 16, altså. ;)

Skrevet
Daniel: Det var en kul desktop, skal skifte til den 1.desember. IKKE før.

VI kom så fælt i julestemning da vi så snøen begynte å dale ned, så alle vi på første rad skifta til julebakgrunn og rødt og grønt windows-theme. :))

Vi fikk igjen den norrøne oppgava vår i dag også. Den som gikk over tre uker, og som jeg mekka alt på det siste døgnet, omtrent. Fikk faktisk godt til meget godt, selv om den sugde. :p

Skrevet

Jeg kjeder meg grasalt her... og til tross for data avheningheten min så føler jeg for og droppe data'n i kveld, men hva går ann og finne på mutters alene her da utenom data? Noen forslag?

Tror ikke jeg gidder spille X-box. Det blir lissom samma saken... :shrug:

Tror jeg er litt fantasiløs av og til...

Skrevet

Ohhh oohh mange folk her idag og bra aktivitet. :woot:

Sjefen_ Missa gotta try that once.

Ellers skal eg kose meg med film om ikke så lenge for da er eg alene og skal spille høyt.

Skrevet
Jeg kjeder meg grasalt her... og til tross for data avheningheten min så føler jeg for og droppe data'n i kveld, men hva går ann og finne på mutters alene her da utenom data? Noen forslag?

Tror ikke jeg gidder spille X-box. Det blir lissom samma saken... :shrug:

Tror jeg er litt fantasiløs av og til...

bak deg en julekake eller no! pynt pc-skjermen med alt mulig rødt og grønt julestæsh.. det drar damer..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...