scoot Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 På tide å gå ut å leke med fyrstikker og tennvæske... Håper pepperbiff funker på grillen *smatte* .. om ikke, kan du sende den hit..
Putekos Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Nå har jeg faen meg klart det i dag også. Brukt 1625 kr. Siden jeg fikk lønning for to dager siden, har jeg brukt 3500 kr. Jeg er farlig når jeg får lønning. Skal begynne å låse inn penger. Kan ikke fortsette sånn. Selv om jeg nå har veeeldig mange sko og veeldig mange topper Uhm... Var og kjøpte bursdagsgave til typen i dag. Rotet litt rundt, hadde tenkt å kjøpe parfyme, men så endte jeg opp med en kremhvit skjorte, som jeg kan tenke meg blir dritnice på han. Tror dere han vil like den? Jeg hater virkelig å kjøpe gaver til gutter. Nå skal jeg slappe av i bena litt, også skal jeg ha jentekveld
Marvil Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 (endret) @anananas; Hørt om å ha en sparekonto i tillegg..? Testa det i fjor, gikk i banken og overførte 95% av alt jeg tjente den måneden og satte på sparekonto.. Sparte vel en 55.000 +/- totalt.. Det er fint å se på bankkontoen når kameratene sitter og lurer på hvor fan deres 55.000 er hen.. :!: Annet trix; Kjøp klær på nettet og legg regningen i bunken til foreldra.. Har funka noen ganger, til og med på parkeringsbot.. Edit; Faktisk feil sum tror jeg. Endret 1. juli 2004 av Marvil
Purify Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Annet trix;Kjøp klær på nettet og legg regningen i bunken til foreldra.. Har funka noen ganger, til og med på parkeringsbot.. Genialt!
Marvil Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 ananananananananananas? Oi, hihi.. Har lagt merke til at jeg har skrevet det slik før også. Hater slike ord der det er mange like bokstaver etter hverandre..
Purify Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Oi, hihi.. Har lagt merke til at jeg har skrevet det slik før også. Hater slike ord der det er mange like bokstaver etter hverandre.. Marvil: Du har skrevet det i hver eneste post der du har referert til AnAnAs' innlegg.
ZkedaR Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Men du er nok tilgitt Marvil, tror ikke anananananas kommer til å drepe deg
Marvil Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Marvil: Du har skrevet det i hver eneste post der du har referert til AnAnAs' innlegg. Ja der ser du.. Tror det var uten vilje at jeg gjorde det et par ganger, så dreit jeg i det og kjørte hele linja.. Men i forrige innlegg tenkte jeg ikke over det en gang..
Marvil Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Men du er nok tilgitt Marvil, tror ikke anananananas kommer til å drepe deg Nåja, en vet aldri. Ryktene svirrer..
ZkedaR Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 *Finne frem pistol og lage silencer* verdens letteste oppgave og lage forresten
Anbefalte innlegg