Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er klart, men tipper jeg er klarert ned hit egentlig. Hun skal jobbe fra 13 til 19 så det blir vel til at jeg kan komme hit i 22 tiden :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere mener ikke at det er litt dumt å sitte her og snakke dere imellom, uten oss, når dere sitter rett ved siden av hverandre (hvertfall i samme rom)? :p

Skrevet
det er klart, men tipper jeg er klarert ned hit egentlig. Hun skal jobbe fra 13 til 19 så det blir vel til at jeg kan komme hit i 22 tiden :w00t:

:w00t:

Da er det jo "all-good" Men jeg tror nesten at jeg må legge meg nå... Heller stå opp klokken 13 og spise noe da...

Skrevet
Dere mener ikke at det er litt dumt å sitte her og snakke dere imellom, uten oss, når dere sitter rett ved siden av hverandre (hvertfall i samme rom)? :p

Jeg skjønner at du ikke er en ekte nerd?

Hoel sitter ca 2m unna meg...

Skrevet

Det var jo greit nok når vi var her sammen med dere, men synes egentlig det blir litt teit sånn... Men ta det med ro, vi har gjort det selv også... ;)

Skrevet

:tease:

Men altså, er slitsomt å ta av headsettet og åpne munnen og si noe. lettere å klikke på reply og skrive inn det som skal over av info :w00t:

Skrevet
Hehe, jepp... Når skal vi hjemom for en dusj og et bedre måltid?

Ikke idag ihvertfall :D

Jeg skal kanskje spise middag hjemme, men ellers kommer jeg nok til å bli her..

Men vi må dusje før Silje kommer på besøj

Skrevet

Hehe, trackmania er fett på LAN ! Nettopp vært på LAN og prøvd..

Faen ass, fikk ikke sove i hele natt, så "god morgen"..

*spise frokost* :whistle:

Skrevet

Mmmorn, hva skjer? Har nettopp svømt ettpar runder i dusjen og tatt en shaveing...

Forbanna arbeidsliv som starter 8 på mårran, tortur. Heldigvis fikk jeg bestemme når jeg skal på møte i dag så da ble det klokken 10 hehe. Får håpe jeg får en ellre flere kjørejobber nå da, har vært stille en stund. Krysser fingrene ihvertfall :)

Skrevet
JAAAAA!

Endelig kom godværet :w00t:

Nå har vi skyfri himmel, etter bare regn og dritt siden ferien starta

BTW: 29 grader i sola :tease:

Og nå reiner det som brare faen igjen :cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...