Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville nokk ha gått tilbake og krevd den mobiltelefonen tilbake.

Som Wabby sier så har de egentlig ikke lov til å holde den tilbake, men men...skolen lever i sitt egent regelverk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såpass Daniel :O. Breial var et kult ord. B|Real + en i :p

Nå har jeg vært og snakket med Fastbikes, og skal levere inn scooteren i morra :D

Har forøvrig spist fisk nå :/

Skrevet

Skolen vår suger rett og slett!

Jeg har blitt beskyldt for hærverk på toalettet i 9.klasse, og for å ha startet falsk brannalarm i 8.klasse...det er JÆV.LA morro når heel skolen (og familien) trur du har gjort slike ting...Veldig festlig! Ble andmeldt begge gangene, men kom de noe lengre i saken? NEI! og de påstod de hadde vitner til begge delene...masse vitner.....oOO! Ingenting mer skjedde..fikk ikke en unnskyldning engang! Dessuten har vaktmesteren gått rundt og kaldt meg "brannknekker'n" osv...så mora mi tokk det opp med rektor..men de sa ikke no mer... Forbanna dritt skole (vi prater om klyve u skole i skien altså)...

Og den telefonen..den står på meg..men abbonementet står på stefaren min..(som er i arendal atm.)..Jeg sa det rett opp i trynet på rektor idag og, "dette er tyveri!"

******, er det rarti jeg blir forbanna?

Skrevet
Sto opp og fikk fan meg nesten ikke puste...nesa var fucked og halsen var bare masse slim og drit...

Og DA er det godt med røyk da :mrgreen:

hehe høres godt ut :p

Forkjøla da? håper fan ikke jeg får noe sånt no rett før jul. Hater å være sjuk!

Skrevet

Jah, jeg gikk rundt i barnehagen og snøyt meg hvær 10 minutt elns :\

Orker ikke å sitte hjemme med gammla som er på sykemelding.

Hu bare begynner å babble og drit om alt og ingenting så jeg sikker heller på jobb.

Skrevet
Nå har jeg vært og snakket med Fastbikes, og skal levere inn scooteren i morra :D

Levere inn på verksted? Hvem gjør slik? det koster tett + en scooter er en så enkel konstrukson at stort sett alt kan gjøres selv (med unntak av visse ting som krever verkstedspresse eller annet spesialverktøy)

Skrevet

Levere inn på verksted? Hvem gjør slik? det koster tett + en scooter er en så enkel konstrukson at stort sett alt kan gjøres selv (med unntak av visse ting som krever verkstedspresse eller annet spesialverktøy)

Er ikke så lett hvis man ikke kan noe om motor vettu ;)

Skrevet
sosohal: føler med deg. noen lærere er bare helt vekke.

Hva mener du?

Jens: Det var en eller tre raringer som var breial mot Anders, så da ville Tobias at vi skulle løpe etter dem og denge dem. :roll:

oi. skrev feil navn, jeg mente bjaa. angående mobiltelefonen som læreren tok, noen lærere er bare helt vekke.

Skrevet
Er ikke så lett hvis man ikke kan noe om motor vettu ;)

Derfor jeg skal inn under transport i millitæret til neste år.

Kan ikke en drit om motor, så jeg håper det blir litt mekking og drit på meg når jeg joiner forshen ;)

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt den, er ikke glad i Trust generellt. Har hatt et kamera fra dem og det ver ikke mye å skryte av.

Ville heller sett etter et annet kamera evt puttet bittelitt mere penger i det...

Skrevet

Jeg hadde heller aldri mekket da jeg kjøpte moped. Skulle bytte variator på wallaro'en, men visste ikke hvor den satt/hvordan den så ut. Men med en ny i hånda var det bare å begynne å lete... Slik har jeg også byttet sylinder+forgasser+++++ med litt hjelp fra kompiser.

Skrevet

Virker som om det er at av de bedre ifra trust ;)

Den har jo til og med Blitz (!), også 2 mega pixler..greit nok kamera til å ta bilder med da...Ser hvertfall slikt ut..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...