Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
muttern fant en snusboks på rommet mitt for 2uker siden, rett etter at jeg hadde bestillt hk,cpu og ram.. den pakka blei fort avbestil :(

Der fikk du som fortjent. Du er jo såvidt fylt femten. Teit. :nei:

Skrevet (endret)
sjeldent folk snuser for å være kul da.

ser jo så genialt ut med en bulk så stor som et eple i leppa lissom

Ikke kom og si at du begynte å snuse fordi det er digg, bare ikke prøv engang. Skal vedde på at flere av dine venner snuser, og at dere snuser "i flokk". Seriøst, ta rådet.

Endret av HalTan
Skrevet
dimiles, tør vedde på at du drikker litt i ny og ne... Er du noe bedre da?

Ja, det gjør jeg. Forskjellen er bare at i alkohol finnes ikke nikotinen som gjør at jeg må drikke hver helg f.eks. Ikke kreftskapende, ikke avhengighetsskapende, og jeg skjuler det ikke for de hjemme. :)

Hva skader mest?

10 røyk hver dag / 3-4 snus hver dag eller 8-9 pils annenhver helg?

Skrevet

nei jkeg begynnte å røyke "for å være kul" kan inrømme det, men gikk over til snus da jeg inså hvor dumt det så ut, men ikke klarte å slutte.

Skrevet

Moralen blir uansett at du er nokså ung, jeg går ut ifra at du ikke har brukt tobakk veldig lenge. Dermed er det også lettere å slutte. Bedre å slutte nå, enn å ligge på sykehuset etter et mildt hjerteattack og være villig til å drepe for en blås, mens du vet at det kan ta livet av deg.

Skrevet (endret)

Greit, det er ikke kreftfremkallende, men ikke avhegighetskapende? hahaha, dummeste jeg har hørt... Hørt om en alkoholiker, de begynner i det små de og... Men gjør som du vil, i don't care...

Og ja, røyken er mest skadelig...

EDIT: Ja, det var bedre dimiles.

Endret av ZkedaR
Skrevet

ZkedaR, les editen min du. :)

Og til dere som tror dere er fysisk avhengig av nikotin:

Det tar normalt rundt 3 år før kroppen blir fysisk avhengig av nikotinen, den psykiske delen av det er helt annerledes though.

Skrevet (endret)

7 år... Men psykisk er (minst) like ille som fysisk.

EDIT: Har slutta en gang, da var det lett... Sprakk, men prøvde å slutte etter ca. 2.5 år, holdt i 4-5 timer :(

Endret av ZkedaR
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...