Gå til innhold

Augustfest 2014 - smort1 - ettersommer


Anbefalte innlegg

Bruker: smort1

Deltagernivå: Kandidat

Utstyr: Olympus og Fujifilm (ev. også Canon, Nikon, Panasonic)

 

Utfordring;

Bl.a. prioritere å prøve ut noe nytt utstyr(Olympus OM-D E-M1 m/12-40mm PRO, Fuji X-T1 / X-M1 m/ XF 35mm og/eller XF 18-135mm), og ellers dokumentere hva som enn måtte komme på med også annet "gamlere" utstyr .....

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det egentlig som er utfordringen din? Litt uklart hva du skal "trene på".

 

Jeg synes bildet er spennende. Flotte linjer og flott lys. Artig med fuglen du fikk med. Jeg er ikke sikker på om jeg hadde sett den hvis jeg ikke hadde lest overskriften først. Da synes jeg heller at solen som så vidt titter frem er litt mer spennende. Liker også kontrasten mellom de harde linjene og de softe skyene i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig som er utfordringen din? Litt uklart hva du skal "trene på".

 

Jeg synes bildet er spennende. Flotte linjer og flott lys. Artig med fuglen du fikk med. Jeg er ikke sikker på om jeg hadde sett den hvis jeg ikke hadde lest overskriften først. Da synes jeg heller at solen som så vidt titter frem er litt mer spennende. Liker også kontrasten mellom de harde linjene og de softe skyene i bakgrunnen.

Takker, Substitute! :)

 

Tolker ikke det å ha en utfordring som at en nødvendigvis skal "trene på" noe, men f.eks. at det også kan ligge en utfordring i å prøve ut forskjellig utstyr.... , eller at det kan være en utfordring god nok bare det å delta i festen, og å oppfylle kvoten i det "nivå" en velger..... :cool:

Lenke til kommentar

Fint bilde til tittelen. Jeg ville a croppet bort den nederste vindusraden. Da blir den grå kanten en grei avslutning og du får en fin balanse mellom fuglen og det lyse partiet høyere oppe. Nå bryter den opp hele komposisjonen og gjør den rotete.

 

Bra start

Lenke til kommentar

Fint bilde til tittelen. Jeg ville a croppet bort den nederste vindusraden. Da blir den grå kanten en grei avslutning og du får en fin balanse mellom fuglen og det lyse partiet høyere oppe. Nå bryter den opp hele komposisjonen og gjør den rotete.

 

Bra start

Takker, Epp! :)

Ja, mulig med flere utsnitt, ser jeg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...