Gå til innhold

[Løst] Kjøpe Nikon D4s, i Norge eller utlandet?


Anbefalte innlegg

Litt rart at det er en hovedandel med Canon på sportsarrangement når autofokuset er så dårlig.

Det er vel ingen som påstår at Canon har dårlig autofokus?

 

Fant et eksempelbilde med D4 - noen som kan bekrefte at det er representativt? Eller blir det bedre med D4s?

 

DSC_0404.jpg

Endret av flageborg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man finner masse eksempler på flotte bilder tatt med veldig mange ulike kameramodeller, flageborg. For eksempel disse fra bryllup (siden ditt eksempel har det tema) tatt med noe så enkelt som et Fuji X100s: http://www.briankraft.com/Blog/fuji-x100s-wedding-photography-colorado/

 

Men det handler egentlig i bunn og grunn om noe ganske annet enn bildekvalitet, høy ISO, autofokus og skuddtakt (selv om alle disse nok er forholdsvis viktige for en yrkesfotograf). Så hva annet kan det være...???

Lenke til kommentar

Hvis dere ikke husker overskriften min på denne tråden så ta en titt en gang til.

 

Jeg hadde et ønske om at dere kom med noen tips og meninger om hvor jeg evt. skal kjøpe D4s.

Jeg har kommet frem til at de er best å kjøpe det her i Norge, både med tanke på garantien og det med å få huset med i regnskapet

 

Det var det eneste jeg ønsket.

Om det er bedre eller på høyde med andre Nikon-hus betyr ikke så mye. Jeg vet hva jeg vil ha, og det er D4s.

Derfor anser eg denne tråden som løst.

Sammenligningene av ulike hus kan dere jo ta i en egen tråd, for alt jeg vet finnes det kanskje en sllik allerede.

 

Takk til de med konstruktive innlegg i tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis dere ikke husker overskriften min på denne tråden så ta en titt en gang til.

 

Jeg hadde et ønske om at dere kom med noen tips og meninger om hvor jeg evt. skal kjøpe D4s.

Jeg har kommet frem til at de er best å kjøpe det her i Norge, både med tanke på garantien og det med å få huset med i regnskapet

 

Det var det eneste jeg ønsket.

Om det er bedre eller på høyde med andre Nikon-hus betyr ikke så mye. Jeg vet hva jeg vil ha, og det er D4s.

Derfor anser eg denne tråden som løst.

Sammenligningene av ulike hus kan dere jo ta i en egen tråd, for alt jeg vet finnes det kanskje en sllik allerede.

 

Takk til de med konstruktive innlegg i tråden.

 

Lykke til med nytt kamerahus :)

Godt valg! (Både kamerahus og handleland)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...