Gå til innhold

[Løst] trådløs fungerer bare etter restart


Anbefalte innlegg

Har et problem med laptopen som jeg gjerne ønsker og få fikset.

Når jeg skal starte opp laptopen fra shut Down, så starter Windows 8.1 som normalt men trådløse viser ingen "barer" men kan sjå trådløse nettverk innenfor min radius. prøver og koble til men får opp feil, prøv igjen står det. Prøvd flere ganger uten at den klarer og koble seg til.

 

i cmd når jeg skriver ipconfig, får jeg opp media disconnected på Ethernet og wifi. får ikke release eller renewe.

 

Når jeg velger restart computer, så starter den opp og når Windows 8.1 er ferdig loadet så får jeg full "barer" på nettverket mitt og kan surfe fint på nettet.

 

Noe som kan hjelpe sånn at det logger seg på under shutdown

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekket om det va kommet noe nyere bios updatering, har den siste version på laptopen. Det fungert smertefritt fram til 1 veke siden. Då tenkte jeg det bare va noe bagatell, men irriterende nok til at jeg vil gjøre noe med det :)

 

Har prøvd og reinstallere driveren med den som står på acer sine sider. Har forsatt samme problemet med at det trådløse ikke kan koble seg opp til noe selv om den finner ssid.

 

Også tatt og deaktivert og aktivert trådløs nettverkskortet via device manager uten noe endringer. Må restarte pc for og få nett, og når man velger shut down metoden så streiker den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...