Gå til innhold

Pro Sony Computer Entertainment tråden


Ooinaru

Anbefalte innlegg

Siden det å slenge dritt om de ulike konsolleverandørene er så i vinden for tiden så tenkte jeg at jeg kunne lage en som tråd som fokuserte på positivitet :)

 

Formålet med denne tråden er å dele positive erfaringer med SCE som underholdningsleverandør, gjerne gode minner med Playstation konsollene og spillene til de.

 

Viser til retningslinjene til forumet ift hva som kan postes her og dere som bevisst troller og sprer negativitet har ingenting her å gjøre. Off topic innlegg og åpenbar trolling kommer til å bli rapportert fortløpende!

 

Håper på mange kjekke innlegg og erfaringer, fyr løs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker jeg fikk min første PSOne. Da var jeg ikke gammel og det var den runde grå. Jeg husker jeg da spilte 101 dalmatinere. Så for ca 13 år siden fikk jeg også min første PS2 av bestemoren min til bursdag. Hadde mange timer med morro der sammen med min bror. Spesielt husker jeg en episode da vi spilte "This is football 2003" (tror jeg det var) og jeg filmet og han fikk rødt kort. Det er første gang jeg husker at en spillkontroll røk som følge av at den ble kastet i veggen.

 

Dessverre hadde vel ikke Xbox kommer på markedet på den tiden.

Lenke til kommentar

Mitt første møte med Playstation var med PsOne. Jeg og storebroren min leide en med to kontrollere og 3 spill, mortal kombat 3, ridge racer og mener det siste var fifa 96. Fifa 96 var knallkjekt, og det ble mange krangler og nesten knuste kontrollere :p Senere kjøpte vi konsollen og biblioteket hopet seg opp etterhvert :) Crash Bandicoot, final fantasy 7/8/9, Spyro the dragon osv, mange spill som gav meg gode opplevelser :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...