Gå til innhold

Trenger hjelp til denne siden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Møre rekneskap" ser ut som det er laget i word! Tragisk... Resten av sida fortjener noe bedre.. :wink:

 

 

Synes "menyen" er for smal. Gjør den litt bredere. :yes:

 

 

Den blå-lilla fargen i linja synes jeg heller ikke passer helt bra.

 

 

 

 

 

Resten er pritti gudd! Liker spesielt det bladet øverst til venstre. Bakgrunnen kan kanskje være litt kjedelig... Hva med en gradient elns?

Lenke til kommentar
Hva med en gradient elns?

 

Åssn mekker man bakgrunn som er berre en sammenhengande gradient, som passer til "alle" oppløsninger? er det berre å mekke en av passande str, og få den til å utvide seg til brukeren sin oppløsning? (i så fall, ka er koden for å få til det?)

En gradient, og to forskjellige 1x1 gif'er med den fargen som gradienten fader til som bakrgunn oppe og nede... hm...skjønte noen det?

Lenke til kommentar

En gradient, og to forskjellige 1x1 gif'er med den fargen som gradienten fader til som bakrgunn oppe og nede... hm...skjønte noen det?

I prinsippet, men ikke hvordan det skal gjennomføres. Hvis det ikke er en spøk med at gradienten din bare har 2 farger. :roll:

 

 

 

 

På siden min bruker jeg dette bildet som bakgrunn. Bildet gjentas ikke vertikalt (css) og bakgrunnsfargen er den fargen som er nederst i bildet.

Lenke til kommentar

En gradient, og to forskjellige 1x1 gif'er med den fargen som gradienten fader til som bakrgunn oppe og nede... hm...skjønte noen det?

I prinsippet, men ikke hvordan det skal gjennomføres. Hvis det ikke er en spøk med at gradienten din bare har 2 farger. :roll:

Nei, gradienten kan være 4000px høy liksom, har ikke noe å si...hehe...men på toppen og bunnen av siden så har man en liten gif med den respektive fargen...der gradienten slutter...? skjønte noen nå da?

Lenke til kommentar

Grei side, for all del, men noen få endringer hadde gjort sida enda bedre.

Det meste er nevnt før, men litt bredere meny, ny font i logoen, og kanskje litt større mellomrom mellom teksten og bildet på forsida.

Stilig scroll, men den var lite "praktisk". Det ble litt vanskelig å skjønne. Pilene virket som om du trykte på de, kom du til neste side, hvis du skjønner. :-?

 

Font i logoen? Noe sånt som DiMiles brukte? Du finner masse spennende på http://www.abstractfonts.com

Lenke til kommentar

syns at siden er meget bra jeg.

 

Fine farger, enkelt å finne frem.

Fint høstpreg over den også. kanskje du skal kjøre de 4 årstider etter som de kommer? Du kunne kanskje flytt menyen over til høyre side?

 

 

Men må si at du bør jobbe litt mer med teksten. Men igjen det spørs hvem som er målgruppen. Er det smb markedet med små lokale firmaer holder den sikkert mål. Henvender du deg til større bør den forandres fort som f.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...