Gå til innhold

Creditmusikken i Max Payne 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som synes denne låten er dritbra? Har sendt mail til musikerne i håp om å få tak i låtene deres. Kan poste resultatet her hvis det er interesse for det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja den var shiitbra!!!! Satt akkurat og hørte på den, og måtte ringe til en kompis, han fikk høre de to siste sekundene.. Mulig han må kjøpe seg ny PC så han kan spill eMax P 2 han også..

Hva het bandet?

Skrevet
Noen andre som synes denne låten er dritbra? Har sendt mail til musikerne i håp om å få tak i låtene deres. Kan poste resultatet her hvis det er interesse for det!

Den er jævlig kul, men likte nesten eneren sin meny-musikk bedre faktisk, tror den var over samme tema, men var litt "tyngre", jeg synes den signaliserte lidelse og håpløshet på en bedre måte :).

AtW

Skrevet
hvor har alle fått max payne 2 fra? noen webshopper som har det på lager? ser det står 30/10 nesten overalt :-?

Jeg tipper de har bestilt fra "over there"

Skrevet

Maile musikerne, ja...

Jeg måkte credits.bik inn i RAD Video Tools, konverterte den til standard wave (velge vekk video :wink: ) og brukte CDEX til å lage meg en pen MP3 fil. Vips, ferdig! :D

Skrevet

Maile musikerne, ja...

Jeg måkte credits.bik inn i RAD Video Tools, konverterte den til standard wave (velge vekk video :wink: ) og brukte CDEX til å lage meg en pen MP3 fil. Vips, ferdig! :D

Du glemte det punktet der du legger MP3-filen ut på nettet, og deler linken med oss! :)

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet
Hm.. kanskje de har noe "automatisk ødelegge alle mp3-filer" på home.no .. uploader på nytt, http://home.no/snusk2k/file0003.asd .. rename til mp3.

blarh... ingen av linkene funker sålangt.... FIKS! ;)

hehe... take your time fellas..

Quintilian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...